جزئیات شرایط فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید فطر ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:29
جزئیات شرایط فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید  فطر 97

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو از شروع برنامه فروش خودروها به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه خبر داد.

مصطفی خان کرمی با اشاره به نیاز و درخواست متقاضیان شرکت صنعتی ایران خودرو گفت: به منظور احترام به اعتماد متقاضیان، برنامه فروش تعدادی از محصولات پرتقاضای بازار هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: در راستای تأمین نیاز مصرف کنندگان واقعی و پیشگیری از فعالیت واسطه‌ها در بازار خودرو، در این بخشنامه هر کد ملی فقط مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است. همینطور در ثبت نام فروش اقساطی ویژه عید سعید فطر، متقاضیانی که هر یک از محصولات ایران خودرو را در شش ماه اخیر خریداری کرده‌اند، امکان نام نویسی نخواهند داشت.

خان کرمی اضافه کرد: در روش‌های پیش فروش عید سعید فطر هم امکان صلح نامه حذف شده تا صرفاً متقاضی نهایی نسبت به خرید اقدام و فعالیت واسطه‌ها کاهش یابد.

وی با ذکر این که اعمال کنترل ممکن است موجب کندی فرآیند نام نویسی شود تاکید کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از فعالیت واسطه‌ها و ایجاد امکان ثبت نام برای مصرف کنندگان نهایی انجام می‌گیرد که در آخر به نفع متقاضیان خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تصریح بر یکسان بودن قیمت محصولات در تمامی نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر ایران گفت:‌ هیچ یک از نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر ایران مجاز به فروش خودرو با قیمت بالاتر از کارخانه نبوده و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش از طرف متقاضیان طبق قوانین برخورد خواهد شد.

خان کرمی با اشاره به استقبال متقاضیان از محصولات ایران خودرو تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا روز بیستم خرداد ماه، شمار ۱۰۴ هزار دستگاه انواع خودرو تولید که از این شمار ۱۰۲ هزار دستگاه راهی بازار شده است.

وی افزود: معاونت بازاریابی و فروش گروه ایران خودرو در راستای پاسخگویی به نیاز بازار در اردیبهشت ماه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ رشد ۲۷ درصدی در فروش را تجربه کرده تا بتواند هر چه بیشتر پاسخگوی تقاضای متقاضیان باشد.

خان کرمی تاکید کرد: برنامه‌های فروش مناسبتی و یا ماهیانه ایران خودرو پاسخگوی نیاز مشتریان بوده و متقاضیان می‌توانند فقط با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات و یا نمایندگی‌های این خودروساز نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی به خواهان خرید خودرو توصیه کرد نیاز خود به خودرو را با خرید مستقیم از گروه ایران خودرو تأمین کرده و به هیچ عنوان نسبت به خرید از سود جویان و واسطه‌ها در بازارهای آزاد اقدام نکنند.

گفتنی است، طرح فروش ویژه عید سعید فطر از ساعت ۱۰ صبح روزچهارشنبه ۲۳ خرداد شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه ایران خودرو (در روش پیش فروش) و یا نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور (در تمامی روش‌های فروش) نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به روز رسانی مهر ۹۸

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar