فروش ویژه ایران خودرو در طرح عید تا عید از فردا آغاز می شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فروش ویژه ایران خودرو در طرح عید تا عید از فردا آغاز می شود

مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فرش ایران خودرو با ذکر این مطلب گفت: گروه ایران خودرو در راستای تنظیم بازار و قیمت ها تلاش کرده است تا با ارائه برنامه های فروش جذاب، آشفتگی های ایجاد شده در بازار را مدیریت نماید. بر همین مبنا شرایط فروش گروه ایران خودرو همواره بر روی وب سایت فروش این گروه فعال است.

وی افزود: شرایط پیش فروش یاد شده که با هدف مشارکت در تولید طرح ریزی شده است در طول دو بخشنامه جداگانه برای خودروهای ثبت نامی با موعدتحویل های سال ۹۷ و سال ۹۸ با سود مشارکت جذاب در نظر گرفته شده است.

خان کرمی یاد آوری کرد: در راستای مدیریت تقاضای موجود در بازار برای خودروهای پر مخاطب هایما و اچ ۳۰ کراس طی گفتو گو با شرکت های هایما و دانگ فنگ میزان محدودی ظرفیت برای سال ۹۷ ایجاد شده است و در مورد دیگر خودروها هم با استفاده از حداکثر ظرفیت توان تامین قطعه سازان، ظرفیتی به طور بسیار محدود در سال ۹۷ ایجاد شده است که در این بخشنامه ها اقدام می شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: فروش ویژه محصولات ایران خودرو در قالب طرح های پیش فروش مشارکت در تولید از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۲۹ مرداد شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

جزئیات این طرح:

شرایط ویژه فروش هایما S7 توربو اتوماتیک / مرداد ۹۷

شرایط فروش ویژه محصولات ایران خودرو از دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷

شرایط فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل زمستان ۹۷

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar