جناب اس ۷ را به زودی در خیابان‌ها مشاهده خواهید کرد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
جناب اس 7 را به زودی در خیابان‌ها مشاهده خواهید کرد

روزشمار حضور کراس اوور ۷ نفره بی وای دی S7 در خیابان‌ها آغاز شده است. خودرویی که با حضورش تمامی معادلات را در زمینه‌های هزینه نگهداری، امکانات رفاهی، ایمنی و حتی قیمت تمام شده بر هم خواهد زد. پس از عرضه موفق محصول سربلند از هر جهت خودروسازی کارمانیا یعنی بی وای دی اس ۶، حال زمان آن فرا رسیده تا S7 یکه تاز شاسی بلندها در بازار داخلی خودرو کشور باشد. جناب اس ۷ را به زودی در خیابان‌ها مشاهده خواهید کرد.

S7 در زمان حضور در بازار حتی فرصت عرضه اندام را به رقبای خود نخواهد داد. رقبایی که چه از نظر فنی و چه از دیدگاه فضای داخلی در جایگاه پایین‌تری نسبت به این خودرو قرار گرفته‌اند. گذشته از این، در بحث کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش هم خودروسازی کارمانیا این روزها جایگاه خود را در بین متقاضیان برند بی وای دی تثبیت کرده است. همانطور که عنوان شد، جناب S7 قدرتمندترین شاسی بلند بازار داخلی خودرو کشور است که با اختلاف فاحشی، این برتری خود را حتی به رخ رقبای تازه وارد و حتی در شرف ورود به بازار! می‌کشد. قدرت ۲۰۳ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری به لطف موتور مدرن ۲ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ در اختیار راننده قرار دارد و از طریق جعبه دنده دو کلاچه WDCT 6 سرعته، ۷ سرنشین جناب اس ۷ را به ماجراجویی دعوت می‌کند. جالب است بدانید که جعبه دنده دو کلاچه تَر S7 در مقایسه با خودروهای معادلی که از جعبه دنده دو کلاچه خشک استفاده می‌کنند نه تنها استهلاک کمتری داشته، بلکه هزینه نگهداری پایین‌تری هم دارد.

S7 از منظر طراحی، یکی از محصولات مدرن با اصول طراحی به روز بی وای دی به شمار می‌رود. در طراحی این خودرو نه تنها از حجم‌های اغراق آمیز خبری نیست، بلکه تعریف سادگی در عین زیبایی را می‌توان در پیکره کلی جناب S7 مشاهده کرد. این در حالی است که بعضی از هموطنان این خودرو بدون ایده پردازی جدیدی، هنوز به دنبال کپی برداری‌های ناشیانه در طراحی داخلی و خارجی خود هستند. در زمینه ایمنی هم S7 با بهره مندی از ۵ ستاره CNCAP در زمره ایمن‌ترین خودروهای موجود در بازار داخلی کشور قرار می‌گیرد.

جناب اس 7 را به زودی در خیابان‌ها مشاهده خواهید کرد

به محض قرار گرفتن بر روی صندلی راننده، خود را در مرکز فرماندهی S7 می‌یابید. محصولی که خودروسازی کارمانیا بر خلاف بعضی برندها بدون دخالت و کاستی در آپشن‌ها، آن را همانطور که در بازارهای برون مرزی می‌توان مشاهده کرد تولید و عرضه کرده است. راننده با امکان تنظیم ۱۲ جهته صندلی خود در شرایطی پشت فرمان جناب اس ۷ قرار دارد که کیلومتر شمار تمام دیجیتال آن در ۴ حالت متعدد، طبق سلیقه راننده، همزمان با حافظه سه حالته یکپارچه صندلی سِت می‌شود. از طرف دیگر مانیتور ۱۰٫۱ اینچی این خودرو با سیستم عامل اندروید قابلیت استفاده از برنامه‌های مورد استفاده مالک خود را هم دارد.

S7 تنها شاسی بلند موجود در بازار داخلی خودرو کشور است که از سیستم تهویه مطبوع دوگانه با امکان تصفیه آلودگی‌ها (PM2.5) را دارد. این بدان معناست که شما در داخل کابین S7 هوایی همانند هوای کوهستان‌های سوئیس را دارا و تنفس خواهید کرد. دوربین ثبت وقایع که پشت آیینه داخلی این خودرو نصب شده است، به طور مداوم در حال ضبط کردن وقایع سفر است و مالک می‌تواند تصویر آن را هم از طریق نمایشگر نصب شده بر روی آیینه تماشا کند و هم با بهره‌گیری از کارت حافظه از اطلاعات آن استفاده نماید. S7 تعریف دوباره واژه لوکس در رده شاسی بلندهای موجود در بازار است. واژه‌ای که رقبای جناب اس ۷ بدون داشتن امکاناتی خاص از آن استفاده می‌کنند!

این خودرو در بازار به احتمال زیاد بالای ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar