جیلی امگرند GT محصول آینده آرین‌خودروپارس با پلاک گذر موقت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
جیلی امگرند GT محصول آینده آرین‌خودروپارس با پلاک گذر موقت

در چند روز گذشته تصویری از یک دستگاه جیلی امگرند جی‌تی با پلاک گذرموقت که در یکی از جاده‌های بین‌ شهری تردد می‌کند، توسط یکی از مخاطبان به‌ دستمان رسید که نشان می‌دهد که شرکت آرین‌خودرو پارس، به‌عنوان نماینده رسمی واردات محصولات جیلی در ایران، در حال گذراندن مراحل دریافت مجوزهای لازم جهت واردات این خودرو بوده و به‌احتمال فراوان قصد دارد در صورت باز شدن مجدد سایت ثبتارش و رفع ممنوعیت واردات خودرو، این سدان نسبتا لوکس چینی را به‌عنوان اولین محصول خود روانه بازار کند.

شرکت جدید آرین‌خودرو پارس، فعالیت خود را از نیمه دوم بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ آغاز کرد. اما با توجه به این‌ که در آن زمان، قوانین مربوط به واردات خودرو دچار تغییرات اساسی شده بود و تعرفه واردات خودرو به کشور افزایش چشمگیری داشت، محصولات این برند باکیفیت چینی نتوانستند راهی بازار شوند. پس‌ از آن نیز سد بزرگ‌تری به نام ممنوعیت واردات خودرو به کشور بر سر راه این شرکت قرار گرفت و سرنوشتی مانند سایر شرکت‌های واردکننده پیدا کرد. برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت دو مدل از انواع جیلی را که شامل کراس‌اوور NL3 و سدان GT می‌شود، به‌عنوان نمونه به‌منظور دریافت مجوزهای لازم، وارد کشور کرده است. بر همین اساس انتظار می‌رود در صورت ازسرگیری مجدد واردات خودرو، فعالیت این شرکت رسما با عرضه این دو مدل آغاز شود.

جیلی امگرند جی‌تی سدانی نسبتا لوکس بوده که از پیشرانه ای چهار سیلندر ۱.۸‌ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژ و پاشش سوخت مستقیم بهره می‌گیرد. موتور GDI این خودرو توانایی تولید نیرویی معادل ۱۶۳ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۰ نیوتون‌متر را دارد. از طرفی دو پیشرانه تنفس طبیعی ۲.۴‌ و ۳.۵ لیتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته‌ شده که به ترتیب دارای توان تولیدی ۱۵۷ و ۲۴۴ اسب‌ بخار می باشند. سیستم انتقال قدرت در هر سه نمونه، جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک است.

جیلی GC9 یا همان امگرند GT به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، تریم داخلی چرم، صندلی‌های جلو برقی، حافظه صندلی راننده، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، درب صندوق‌ عقب برقی، کروزکنترل، رادار خطی و نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک دوکاناله، سیستم تهویه مستقل برای ردیف عقب، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد و... مجهز است.

دنیای خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "جیلی امگرند GT محصول آینده آرین‌خودروپارس با پلاک گذر موقت"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعید
مهمان

طراحی خارجیشو دوست ندارم … جیلی های جدید فوق العاده زیباتر از اینن که متاسفانه وارد نمیشن

amyr
مهمان

من که دوست دارم وارد بشه ولی اینا عمرا بزارن

کانادا
مهمان

امیدوارم رنگ شرکت سایپا و ایران خودرو رو نبینیم.همین امید با نابودیشون