حذف شدن خودروهای تندر ۹۰ و تندرپلاس از خط تولید ایران خودرو

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:27
حذف شدن خودروهای تندر 90 و تندرپلاس از خط تولید ایران خودرو

براساس اطلاعات کسب شده از گروه ایران خودرو، محصولات گروه رنو بعد از ۱۱ سال تولید در این شرکت به علت عدم رعایت استانداردهای ۸۵ گانه جدید خودرویی از چرخه تولید حذف شده‌اند.

مدیر عامل رنو پارس هم چند ماه پیش با تصریح بر اینکه آل ۹۰ و ساندرو نمی‌توانند در گیربکس و پیشرانه استانداردهای تازه را پاس کنند، گفت: وقتی خودرویی نمی‌تواند طبق استانداردها حرکت کند باید به قوانین احترام گذاشته و تولیدش متوقف شود.

وی اضافه کرد: با توقف تولید محصولات فعلی رنوپارس در ایران، شرکا و هیات مدیره این گروه باید تصمیم بگیرند که آینده این شرکت در کشور چه خواهد شد. آیا فعالیت آن متوقف می‌شود یا اینکه در خصوص تولید محصولات جدید با استانداردهای جدید متمرکز خواهد شد.

وی در مورد بازگشت تحریم‌ها با دستور ترامپ گفت: با توجه به اینکه رنو ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو در ایران تولید می‌کند، قطعاً در حوزه تحریم در زمان معلوم خود تصمیم خواهد گرفت، ولی نکته حائز اهمیت آن است که در تحریم قبلی هم رنو وکلای خود را برای مذاکره در مجامع قضایی اعزام کرد و به صراحت اعلام نمود که صنعت خودرو ربطی به تحریم‌ها ندارد و اگر مواد اولیه‌ای، مصرف مشکوک یا دوگانه داشته باشد می‌تواند جایگزین شود ولی در تحریم‌های جدید در زمان خودش اظهارنظر خواهیم کرد.

با حذف شدن خودروهای تندر ۹۰ و تندرپلاس از خط تولید ایران خودرو معلوم نیست سرنوشت ثبت نام کنندگان این محصولات چه خواهد شد.

به روز رسانی :

خبر توقف تولید محصولات رنو صحت ندارد .

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar