حضور بی نظیر BYD در نمایشگاه شیراز

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
حضور بی نظیر BYD در نمایشگاه شیراز

BYD اس ۶ که از یک سال و نیم گذشته در بازار داخلی خودروی ایران حضور درخشان دارد توانست به عنوان خودرویی سربلند از هر جهت در بین مشتریان و بازار دست دوم خود را به خوبی بشناساند.

اس ۶ در هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیراز درکنار عضو جدید خانواده BYD یعنی جناب اس ۷ هم حضور داشت. خودرویی که برای نخستین بار به شیراز رفت و در این نمایشگاه بین المللی حاضر شد. خودروسازی کارمانیا که تا به امروز پای ثابت تمام نمایشگاه های داخلی خودرو بشمار می رود، در شیراز شرایط فروش ویژه برای جناب اس ۷ در نظر گرفت.

این شرایط برای اس ۶ با قیمت قطعی و تخفیف ۲۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده بود که با استقبال زیاد متقاضیان، سهمیه فروش این خودروها در روز دوم نمایشگاه به اتمام رسید. البته نظربه تکریم به اعتماد متقاضیان برند BYD، خودروسازی کارمانیا برای دو روز انتهایی این نمایشگاه شمار محدودی سهمیه برای مدل اس ۶ و جناب اس ۷ فقط برای نمایشگاه شیراز در نظر گرفت که تمامی آنها به فروش رفتند. با اتمام این سهمیه ها شرایط فروش اس ۶ و جناب اس ۷ هم به پایان رسید و خریداران می توانند در اطلاع رسانی های بعدی نسبت به خرید این خودروهای منحصر به فرد اقدام نمایند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar