حق بیمه ایران خودرو پرداخت شده است

یکشنبه 23 تیر 98 ساعت 15:10
حق بیمه ایران خودرو پرداخت شده است

رییس کل بیمه مرکزی اظهار داشت: در خصوص گروه سایپا با نشست‌هایی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه هم باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در خصوص خودروهای سایپا اقدام کنند.

از صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که «بیمه مرکزی به خاطر افزایش بدهی گروه سایپا به شرکت‌های بیمه، صدور بیمه‌نامه خودروهای آماده تحویل این شرکت را متوقف کرده است»

غلامرضا سلیمانی در خصوص پرداخت بدهی خودروسازان به شرکت‌های بیمه در قبال بیمه نامه شخص ثالث گفت: خوشبختانه در نشستی که با گروه ایران خودرو داشتیم در خصوص مطالبات به توافق رسیدیم و تقریباً حق بیمه از طرف این شرکت پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص گروه سایپا هم با نشست‌هایی که مجموعه سندیکا با این شرکت داشته است، مقرر شد تا این شرکت در یک بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کند و شرکت‌های بیمه هم  باید نسبت به صدور بیمه نامه شخص ثالث در مورد خودروهای سایپا اقدام کنند.

گروه سایپا حق بیمه را از مردم دریافت می‌کند ولی به حساب شرکت‌های بیمه واریز نمی‌کند

همچنین مصطفی زندی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی گفت: بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد و کار بیمه مرکزی راهبری و نظارت بر شرکت‌های بیمه است.

وی با اشاره به مطالبات شرکت‌های بیمه از سایپا گفت: گروه سایپا حق بیمه را از مردم دریافت می‌کند ولی متاسفانه به حساب شرکت‌های بیمه واریز نمی‌کند و مردم هم در صورت بروز حادثه خسارت خود را از شرکت‌های بیمه دریافت می‌کنند. این در حالی است که شرکت‌های بیمه از گروه سایپا میلیاردها تومان طلب دارند به عبارتی می‌توان گفت که پول بیمه را گروه خودرو سازی سایپا از مردم دریافت می‌کند و خسارت را شرکت‌های بیمه باید پرداخت کنند.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar