خداحافظی پراید از چرخه تولید

چهارشنبه 4 اردیبهشت 98 ساعت 11:35
خداحافظی پراید از چرخه تولید

سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون متبوع خود از گروه سایپا گفت: طبق اظهارات مدیرعامل سایپا تولید از گردونه تولید حذف، و خودرو تیبا یا کوئیک جایگزین آن می‌شود.

ولی ملکی در خصوص دستور نشست کمیسیون صنایع اظهارداشت: اعضای کمیسیون صنایع عصر روز دوشنبه برای بازدید از گروه خودروسازی سایپا به این شرکت رفتند و مدیرعامل این گروه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های پی روی خود ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شده با حذف تولید پراید، تیبا یا کوئیک جایگزین آن شود.

ملکی با اشاره به گزارش مدیرعامل سایپا گفت: گروه سایپا تولید خود را از روزی ۶۰۰ خودرو به ۲ هزار خودرو افزایش داده است تا بتواند به تعهدات خود عمل کند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس اضافه کرد: امروز همچنین مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به سؤالات بعضی نمایندگان پاسخ داد و قرار شد پاسخ برخی دیگر از نمایندگان را به طور مستند و درقالب گزارش مکتوب ارائه کند.

ملکی ادامه داد: از مدیرعامل سایپا خواسته شده تا به تعهدات خود در قبال فروش خودرو عمل کنند تا سر مردم در این بین بی کلاه نماند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از استماع گزارش مدیرعامل سایپا، نمایندگان از خطوط تولید خودروهای تیبا و کوئیک بازدید کردند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar