خدمات ویژه مدیران خودرو به مشتریان سیل زده تمدید شد

چهارشنبه 21 فروردین 98 ساعت 14:06
خدمات ویژه مدیران خودرو به مشتریان سیل زده تمدید شد

در راستای توجه ویژه به تکریم مشتریان و خدمت رسانی به آنان، خدمات ویژه مدیران خودرو به مشتریان سیل زده تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه ۹۸ تمدید شد.

گروه مدیران خودرو با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی خود و همچنین حمایت از دارندگان محصولات این گروه؛ خودروهای مشتریانی که در روزهای گذشته در شهرستانهای سیل زده خسارت دیده‌اند را زیر چتر حمایتی خدمات ویژه این گروه قرار داده است.

در این مورد در ابتدای امر و بلافاصله پس از وقوع حوادث طبیعی در بعضی استان‌ها، گروه مدیران خودرو برای رفاه حال مشتریان حمل خودروها را در شهرهای سیل زده از محل مشتری تا شهر سکونت مشتری و نمایندگی مجاز مدیران خودرو به طور رایگان اعلام نمود؛ همچنین در همین راستا و به منظور خدمت رسانی ویژه به مشتریان متضرر شده، دو خدمت دیگر به این بسته حمایتی اضافه شد. بدین ترتیب تعمیرات بدنه خودروهای آسیب دیده‌ام وی‌ام و چری تا سقف ۲ میلیون تومان و همچنین ۱۰ درصد تخفیف در اجرت و قطعات تعویضی برای مشتریان در نظر گرفته شد تا گروه مدیران خودرو همچون گذشته پیشرو در خدمت رسانی به مشتریان خود قرار بگیرد.

بدین منظور مشتریان متضرر شده برای پیگیری امور مربوط به خودروهای خود با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۸ به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو در هر دو برند ام وی‌ام و چری مراجعه نمایند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar