خرید و فروش در بازار خودرو به صفر رسید

چهارشنبه 1 اسفند 97 ساعت 16:46
خرید و فروش در بازار خودرو به صفر رسید

رییس اتحادیه نمایشگاه‌های خودروی شهرستان رشت گفت: بازار ۹۰ درصد بنگاه‌های خرید و فروش ماشین به خواب عمیقی فرو رفته‌اند.

داود ناطق در مورد شرایط بازار خرید و فروش خودرو در شهرستان رشت گفت: بازار ۹۰ درصد بنگاه‌های خرید و فروش ماشین راکد است و خودورها به خواب عمیقی در نمایشگاه‌ها فرو رفته‌اند.

وی افزود: افزایش قیمت کاذب خودورها موجب شده است که مردم قدرت خرید را از دست بدهند و در کل از خرید خودرو صرف نظر کنند.

ناطق با ذکر اینکه در هر نمایشگاه خودروی جوانانی با سرمایه شخصی‌شان به خرید و فروش خودور مشغول بوده‌اند، یادآوری کرد: رکود بازار خرید و فروش خودرو باعث شده است که این جوانان با مشکلات اقتصادی رو به رو شوند.

وی تصریح‌کرد: نبود نظارت لازم بر ثبت نام خودروها و همچنین نظارت بر بازار خودرو باعث شده است که شرایط بازار ماشین‌ها به این روز بیفتد.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی شهرستان رشت با ذکر اینکه پیش بینی می‌شود در اواخر روزهای پایانی سال که اغلب در سالهای اخیر بازار خوبی داشت، امسال شرایط مناسبی نداشته باشیم.

وی افزود: یکی از گلایه‌های زیادی که از طرف مصرف کنندگان مطرح می‌شود، زمان بسیار کوتاه برای ثبت نام خودرو است و در این فرصت کوتاه امکان ثبت نام برای بخش عمده مشتریان وجود ندارد.

ناطق یکی دیگر از مشکلات را پیشنهاد فروشندگان خودروهای از کارخانه عنوان کرد و ادامه داد: بتازگی به بعضی از ثبت نام کنندگان توصیه می‌شود که به جای تحویل خودروی مورد نظرشان خودروی دیگری که در انبار دارند را خریداری کنند و این نوع خدمات‌دهی در مجموع اعتماد مردم را سلب می‌کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "خرید و فروش در بازار خودرو به صفر رسید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر 77
مهمان

هیچ وقت ماشین نخرید تا قیمت پایین بیاد اونقدر که به قیمت جهانی اش برسه مثلا پراید بشه ۲ ملیون تومان مشابه قیمتش در عراق. نه اینکه تا از ۴۵ ملیون رسید به ۳۰ ملیون یه دفعه همه برن ثبت نام کنند. حتی اگر ۲۰ ملیون هم شد نباید کسی بخره تا پایین بیاد و بشه مشابه قیمت جهانی اش. من تو تاکسی ای بودم راننده می گفت من مجبورم بگیرم آقا کجا مجبوری؟ به نظر من نان خالی بخور پیاده برو ولی ماشین رو حتی اگه واجب هم نخر.

یه نفر
مهمان

فکر کنم یه سر باید به مراکز تعویض پلاک تهران بزنید جای سوزن انداختن نیست. صبح بری تا شب تو صفی