خسارت خودروهای حادثه سیل شیراز پرداخت خواهد شد

چهارشنبه 7 فروردین 98 ساعت 15:48
خسارت خودروهای حادثه سیل شیراز پرداخت خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت و به صورت ویژه دستگاه قضایی به حل مشکلات سیل زدگان، گفت: برنامه ریزی لازم برای جبران خسارت به منازل سیل زدگان به صورت وام یا کمک بلاعوض توسط دولت انجام گرفته است.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، در تشریح آخرین اقدامات دستگاه قضا در رابطه با حادثه سیل شیراز با اشاره به حل مشکلات خسارت دیدگان بیان کرد: بررسی‌های کارشناسی برای ۲۱۰ خودرو خسارت دیده در این حادثه به اتمام رسیده و رایزنی‌های لازم انجام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن تاکید بر اجرای مصوبه دولت مبنی بر حمایت از سیل زدگان ادامه داد: نمایندگان ما در بیمارستان‌ها برای پرداخت هزینه‌ها و کمک به خانواده حادثه دیدگان مستقر هستند.

صالحی بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمه‌ها انجام شده تا هزینه خورروهای مشمول بیمه پرداخت شود و در خصوص مابقی خودروهایی که شامل بیمه نیستند توسط دولت در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر رسیدگی خارج از نوبت و به طور ویژه دستگاه قضایی به حل مشکلات سیل زدگان افزود: برنامه ریزی لازم برای جبران خسارت به منازل سیل زدگان به صورت وام یا کمک بلاعوض توسط دولت انجام گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پایان گفت: همچنین جواز دفن همه اجساد صادر و تحویل بستگان داده شده است.

از شروع سال ۹۸ بارندگی شدید و سیل ناشی از آن در بخش‌های گوناگون کشور خسارت‌هایی را وارد کرد همچنین پنجم فروردین ۹۸ حادثه سیل در شیراز هم موجب بروز تلفات جانی و مالی شد، کام ملت ایران را در ایام نوروز تلخ کرد؛ ولی از همان لحظات آغازین حادثه سیل در شیراز مسئولین قضایی استان فارس همه تلاش خود را برای خدمت رسانی و کاهش آلام مردم سیل زده به کار گرفتند.

میزان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar