خودروهای با کیفیت و بی کیفیت تولید داخل

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
خودروهای با کیفیت و بی کیفیت تولید داخل

اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اسامی خودروهای با کیفیت و بی کیفیت تولید داخل را اعلام کرد ...

بر پایه ارزشیابی کیفی انجام شده در خرداد ماه ۹۷ در گروه خودروهای سبک ۱۳ خودرو و در گروه خودروهای سنگین ۷ خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

بر پایه گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که به دست اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در خرداد ماه ۹۷ در گروه وانت، وانت تندر گروه ایران خودرو با کسب سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین‌تر از ۵۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور و وانت سایپا ۱۵۱ گروه سایپا بن رو با اخذ دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

در این کلاس قیمتی وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

۱۳ خودروی سواری با ۴ ستاره کیفی

همینطور در بخش سواری خودروهای پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو، نیومزدا ۳ گروه بهمن موتور و سوزوکی گرند ویتارای گروه ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با اخذ چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این خودروها در ارزشیابی قبلی (اردیبهشت ماه امسال) هم چهار ستاره را دریافت کرده بودند.

در سطح قیمتی ۷۵۰ تا یک هزار میلیون ریال هم خودروهای هیوندا ۲۰i کرمان موتور، هاوال H2 بهمن موتور و کیاسراتوی گروه سایپا موفق به کسب چهار ستاره کیفی شدند.

تیگو ۵ مدیران خودرو و JAC-S5 کرمان موتور و هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان هم در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند.

از طرف دیگر در کلاس قیمتی ۵۰۰ تا ۷۵۰ میلیون ریال خودروی B30 ساخت گروه بهمن موتور چهار ستاره کیفی به دست آورد و آریزو ۵ مدیران خودرو، آریواتوماتیک و آریو دنده‌ای سایپا بن رو، چانگان CS35 سایپا سیتروئن و برلیانس H330 گروه پارس خودرو توانستند سه ستاره کیفی به دست آوردند. در این کلاس قیمتی لیفان X60 کرمان موتور هم دو ستاره کیفی به دست آورد.

همینطور در سطح قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی خودروهای رنو ساندرو و پارس تندر پارس خودرو و خودروهای پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ایران خودرو با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولید ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

خودروهای تندر ۹۰، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۶SD همگی از ایران خودرو به همراه تندر ۹۰ پارس خودرو در این کلاس قیمتی سه ستاره کیفی به دست آوردند.

همینطور خودرو NEW MVM315 مدیران خودرو، سورن و سمند تبریز شرکت ایران خودرو تبریز، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژوپارس ایران خودرو کرمانشاه و پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان دو ستاره در این کلاس قیمتی به دست آوردند.

خودروهای دنا و دانگ فنگ H30 از محصولات ایران خودرو به همراه تیبا ۲ شرکت سایپا هم توانستند در این ماه در کلاس قیمتی ۲۵۰ تا ۵۰۰ میلیون ریالی دو ستاره‌ای شوند.

همینطور خودروهای تیبا و ساینای شرکت سایپا سیتروئن هم دو ستاره به دست آوردند.

در کلاس قیمتی پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون ریال هم خودروی سایپا X131 و سایپا X132 شرکت سایپا و همینطور سایپا X131 پارس خودرو هر کدام دو ستاره به دست آوردند و سایپا X 111 گروه سایپا یک ستاره‌ای شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "خودروهای با کیفیت و بی کیفیت تولید داخل"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
اميرحسام
مهمان
ببین وضع ماشین های تولید داخل خودمان چقدر خرابه که ماشین های چینی از ما بهترن. ماشین های چینی فقط زرق و برق و خوشگلی الکی دارن. خودشون خیلی سوار نمیشن چه برسه به جاهای دیگه دنیا. دیگه مثلا بهترین مصرف کننده ماشین های چینی به جز ایران روسیه هست وگرنه هیچ جا طرفدار نداره. وقتی که در واردات مملکت رو به روی واردات برندهای آمریکایی، ایتالیایی، آلمانی (با گستردگی وسیع نه ٢ تا مدل)، ژاپنی (نه یکی دو مدل) و برندهای درست و حسابی می بندی و میگی ما فقط خوبیم، یا اگر کسی میخواد از اون ماشینا سوار… بیشتر
Mst
مهمان

اگه دقت کنید ماشین های چینی ستاره های بیشتری نسبت به ماشین های تولید داخل دارند

براینر اوراهیمی
مهمان

هزار میلیون دیگه چیه
یا صد میلیون تومان
یا یک میلیارد ریال
نه دیگه هزار میلیون ریال اصلا مگه داریم مگه میشه

مجید
مهمان

نیسان دو ستاره پراید وانت هم دو ستاره!!
دنا دو ستاره، تیبا و پراید هم دو ستاره!!!
کشور گل و بلبل