دعوت خودروسازان از قطعه سازان جهت داخلی سازی قطعات خودرویی

چهارشنبه 17 بهمن 97 ساعت 10:22
دعوت خودروسازان از قطعه سازان جهت داخلی سازی قطعات خودرویی

گروه‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو در جهت بهره گیری از توان علمی و دانش فنی جهت بومی سازی قطعات خودرو اقدام به دعوت از شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان توانمند کرده‌اند.

شرکت خودروسازی سایپا و شرکت صنعتی ایران خودرو طی فراخوانی از قطعه سازانی که توانمندی داخلی سازی قطعات پیشرفته خودرو را دارند دعوت به همکاری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در فراخوان سایپا و ایران خودرو آمده است: در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، اهداف دولت تدبیر و تاکید وزیر محترم صنعت مبنی بر لزوم بهره مندی از توان دانش متخصصان ایرانی، دو گروه سایپا و ایران خودرو از تمامی قطعه سازان و شرکت‌های دانش بنیانی که توان داخلی سازی قطعات خودروهای تولیدی را دارند دعوت می‌کنند تا در جهت بومی سازی قطعات پیشرفته خودرو که هم اکنون در ایران تولید نمی‌شوند با آنها همکاری داشته باشند.

لذا سازندگانی که تمایل دارند در راستای خودکفایی و شکوفایی این بخش صنعت با خودروسازان داخلی همکاری و به آنها یاری برسانند، می‌توانند برای کسب اطلاعات از جزئیات این همکاری به محل دائمی نمایشگاه قطعات داخلی سازی نشده واقع در شرکت‌های سازه گستر سایپا و ساپکو ایران خودرو مراجعه کنند.

لازم به ذکر است نمایشگاه‌های دائمی که در دو شرکت سازه گستر سایپا و ساپکو ایران خودرو دایر شده به منظور نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه قطعه سازی کشور است. همچنین قطعاتی که فناوری بالایی دارند (های- تک) و نیاز به بومی سازی دارند نیز به طور دسته بندی شده در این نمایشگاه موجود می‌باشد و شرکت‌های توانمند و سازندگان علاقمند می‌توانند با حضور در این دو شرکت به طور مستقیم با خودروسازان وارد مذاکره شوند.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar