رانا فیس لیفت به بازار می آید

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 05:09
رانا فیس لیفت به بازار می آید

قیمت رانا صفر 

بعد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه سمند و سورن فیس لیفت در سال۱۳۹۷ ، هم اکنون تصاویری از رانای فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات مثبتی در ظاهر خودرو ایجاد کرده است .
قبل از هر چیز این نکته را خاطر نشان میشویم که خودروی رانا بر روی پلت فرم ۲۰۶ سوار است و از حیث قابلیتهای حرکتی مشابه پژو ۲۰۶ SD می باشد و حتی اگر این خودرو را از نمای کناری نگاه کنید متوجه شباهت ۱۰۰% این خودرو و پژو۲۰۶ اس دی خواهید شد.

تغییرات رانا فیس لیفت نسبت به نسخه معمولی:

در نمای عقب نسخه فیس لیفت شاهد چراغ های جدید نئون دار هستیم و هم چنین متوجه میشیم در این نسخه صندلی های عقب به سه سری سر مجهز شده است .

در نمای جانبی نیز دستگیره ها و ضربه گیرها هم رنگ بدنه شده ، از آینه های جانبی با چراغ راهنما استفاده شده و از همه مهم تر یک قالپاق زمخت رینگهای فولادی آن را میپوشاند .

 

در نمای جلو نیز از چراغ های جدید نئون دار به همراه چراغ روشنایی در روز استفاده شده ،  همینطور جلو پنجره نیز تغییر کرده که ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است.

در بحث تجهیزات داخلی و فضای کابین شنیده ها حاکی از آن است که کیفیت جنس مواد استفاده شده در کابین افزایش پیدا کرده است ، صفحه کیلومتر آن دارای طراحی اسپورت شده و غربیلک فرمان آن به روز شده و از کلیدهای کنترلی بهره میبرد.

برخی موارد احتمالی که در فضای مجازی نیز از آن صحبت هایی به عمل امده است استفاده از فرمان برقی و سیستم پایداری خودرو می باشد که با توجه به سطح قیمتی رانا بعید است که این موارد در نسخه ای که توسط ایران خودرو به تولید انبوه میرسد عملی شود .
در نهایت تمامی این تغییرات ماهیت و کیفیت این خودرو را تغییر نخواهد داد ، تنها چیزی که تغییر میکنید قیمت خودرو می باشد که با توجه به قیمت فعلی رانا که حدود ۳۶.۶ میلیون تومان می باشد ، براورد میشود نسخه فیس لیفت قیمتی در حدود ۳۸ میلیون تومان داشته باشد .

تصویر اولیه رانا پیش از عرضه رسمی در سال ۱۳۹۱ و سوال اصلی این است که چرا از این رینگ برای نسخه فیس لیفت استفاده نشده و احیانا چه زمانی این رینگ بر روی رانا سوار خواهد شد ؟ آیا ۱۴۰۰ ؟

نظر شما در مورد نسخه فیس لیفت رانا نیست؟ آیا ارزش خرید دارد ؟

رانا پلاس ، فیس لیفت جدید رانا به زودی در بازار + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

70 دیدگاه ها برای "رانا فیس لیفت به بازار می آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سینا
مهمان

سلام خواهشا احساسی برخورد نکنید رانا نسبت به قیمتش ماشین خوبی هست من خودم همه مدل ماشینی داشتم.

مسعود
مهمان
بله دقیقا سال٩۴بنده رانا خریدم٣۴میلیون و۶٠٠هزارتومن ١١هزار کارکرد بود بدون رنگدرحد خشک.بالاترین قیمتی که اومدن بخرنش٢٧میلیون و۵٠٠بود.خرج سندهم با بنده.۵روز بعدش جاده ازنا باهاش تصادف کردم شاخ به شاخ با پژو پارس واقعا ایمنیش افتضاح بود.پارس فقط گلگیر و کاپوت مقداری جمع شد.رانا بنده موتور اومد تا روی پام.شانس اوردم پاهام له نشد.عکسهای تصادفم موجوده کسی خواست تلگرام بدم.ترمز و موتور بدی نداشت اما ایمنی و افت قیمت شدیدی داره.چون همه کس پسند نیست.الان یه٢٠٧ اتومات مدل٩٠دارم فوق العاده ماشین خوبیه.محصولات ایرانخودرو تا مدل ٩٠بعدش هم خیلی دزدی کردن ازش هم خیلی کیفیتشون پایینه.خداییش ماشینمو اصلا عوض نمیکنم که بخوام… بیشتر
Hesam
مهمان

خداییش ماشیناى چینى فیس لیفتشون با مدل قبلیشون خیلى فرق میکنه ولى ایران خودرو و سایپا هنوز معنى فیس لیفتو نفهمیدن البته مقصر خودمونیم موقعی که یه وام میدن مردم میرن سه تا سه تا ثبت نام میکنن معلومه همین میشه مردم باید محکم وایستن نخرن تا خودرو سازها مجبور به ارائه محصول با کیفیت بشن حمایت از تولید ملى وقتى باید صورت بگیره که اون محصول با کیفیت تر یا همسطح مشابه خارجیش باشه الان همه ماشیناى خارجى ال سی دی دارن اکثرا اتومات هستن ولى ما هنوز داریم گارى میسازیم واقعا متاسفم

Hossein
مهمان

۲۰۰ تا رانا بیارن بایه چرخ ماشینای ژاپنی معاوضه نمیکنم

چیه اخه ؟

امیر
مهمان

چه قدر خوبی تو لعنتی.چرا همه کارخونه های بزرگ دنیا مثل تو فیس لیفت نمیکنن.دو جفت چراغو ی جفت راهنما همش روهم سه تومن نمیشه.حالا ببینین چه قدر میکشن رو همون گاری قبلی :///////

puya
مهمان

فیس لیفت پراید نیاد صلوات

MOHA
مهمان
سلام بنده ۴سال رانا دارم.نداشتم بهتر بخرم وگرنه نمیخریدمش.خواستم عوضش کنم دیدم همه ماشینای داخلی تو این رنج قیمتی همین آشغاله…. .همه چیزشو از جیب دادم عوض کردم هیچیشو گارانتی و اون کارت طلایی لعنتی نداد.دیسک و صفحه،جلوبندی،دینام،پمپ هیدرولیک،قفل درها،شیشه بالابر.آشغال به تمام معنا.فقط ترمزش خوبه والسلام.گول این بیشرفا رو نخورید که ۳۰ سال به اسم تولید داخل خون مردمو کردن توشیشه.من اگه اندفعه چینی بخرم ایرانی نمیخرم.فقط ما مردم باید حمایت کنیم تا آقایون به دزدی و اختلاساشون برسن … ۲تا گرایش مهندسی مکانیک خوندم ۱۶ سال سابقه کار فنی دارم اینا روعرض کردم بدونید رو هوا حرف نمیزنم… بیشتر
Mahdi
مهمان

برای چندمین بار شاهد بی لیاقتی و بی عرضگی مدیران و متخصصان طراحی خودرو در کشورمان شدیم واقعا که….

محمدرضا
مهمان

وای چقد تغییر خسته نشن

مهدی
مهمان

نه خدایی خلاقیتشون خوبه چراغعلی رو بردن واسشون خودرو جدید ساخته