رایزنی با دولت برای تعیین تکلیف وضعیت قیمت خودرو

پنج شنبه 4 بهمن 97 ساعت 11:06
رایزنی با دولت برای تعیین تکلیف وضعیت قیمت خودرو

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رایزنی این کمیسیون با دولت برای تعیین تکلیف قیمت خودرو و خودروهای پیش‌ فروش شده خبر داد.

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو در چند روز اخیر، گفت: کمیسیون صنایع در حال رایزنی با دولت برای تعیین تکلیف وضعیت قیمت و نحوه تحویل خودروهای پیش فروش شده از طرف خودروسازان است.

وی ادامه داد: تاکنون نشست های گوناگونی با وزیر صنعت و معدن و تجارت و مسئولان خودروسازی سایپا و ایران خودرو در خصوص این موضوع داشته‌ایم و امیدواریم در روزهای پیش رو به جمع ‌بندی مناسبی که به نفع مردم باشد برسیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد:دولت هم باید بحث نظارت خود بر خودروسازی‌ها را افزایش دهد تا آنها نیز هم خودروهای با کیفیت و هم خودروهای مقرون به صرفه و با قیمت مناسب به مردم ارائه کنند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به شرایط خودروسازی کشور اشاره کرد و با ذکر این‌ که هرچند ما تا سال پیش در بحث کیفیت خودروها با مشکل رو به رو بودیم ولی در تیراژ و شمار تولید مشکلی وجود نداشت، اظهار داشت: با پایین آمدن تولید، مشکلات فعلی به وجود آمده است ولی تلاش ما بر این بوده که از ایجاد بحران در این صنعت پیشگیری کنیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar