رنو هنوز به صورت رسمی اعلام قطع همکاری نکرده است

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رنو هنوز به صورت رسمی اعلام قطع همکاری نکرده است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: کمپانی رنو فعلا به طور رسمی اعلام قطع همکاری با خودروسازان داخلی نکرده است و کشور فرانسه کماکان دست به عصا حرکت می‌کند.

ولی ملکی در باره توقف تولید تندر ۹۰ در ایران، اظهار داشت: در دوران قبلی اعمال تحریم ها امکان تامین قطعات وجود نداشت و الان هم با اعمال تحریم‌ها امکان تولید دائم خودرو تندر ۹۰ وجود نداشته و وابستگی‌ها ادامه دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه تولید بعضی از قطعات خودروسازان انحصاری است و درصورتی که این قطعات تامین نشود امکان تولید خودرو وجود ندارد، گفت: کمپانی رنو هنوز اتمام همکاری خود را با خودروسازان ایرانی اعلام نکرده و نمی‌توان وضعیت فعلی را پایان همکاری دانست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد این که ایران خودرو به منظور امکان تغییر سفارش ال ۹۰ به دست متقاضیان بخشنامه صادر کرده است، اظهار داشت: صدور بخشنامه به منظور تغییر سفارش متقاضیان اقدام مناسبی است و با این اقدام خریداران با معطلی رو به رو نیستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خودروسازان دیگر هم با عدم توان تولید بعضی محصولات رو به رو هستند، عنوان کرد: در وضعیتی که تولید کنندگان توان تامین سفارش متقاضیان را ندارند با جایگزین آن را ارئه کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آخر، یادآوری کرد: کمپانی رنو هنوز به صورت رسمی اعلام قطع همکاری نکرده است و کشور فرانسه کماکان دست به عصا حرکت می‌کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar