سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:18
سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد.

عبدالله بابایی با اعلام اینکه تمامی تعهدات شرکت خودروسازی سایپا که تاریخ تحویل آنها تا ۳۰ دی ماه ۹۷ است، با قیمت قبلی تحویل خواهد شد،اظهارداشت: درپی دستور ویژه وزیر صنعت در خصوص تکریم مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها، سایپا از ابتدای هفته جاری با تشکیل ستاد پاسخگویی به مشتریان، اقدام به دعوت از مشتریانی کرد که به خاطر تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی خود انتقاداتی را به عملکرد سایپا داشتند.

وی افزود: در فراخوانی که انجام شد و با حضور مشتریان در روز شنبه مقرر شد که تمامی محصولات پرفروش شرکت سایپا با قیمت قبل محاسبه و به مشتریان تحویل شود و در مورد محصولات دیگر هم تصمیم گیری انجام پذیرد.

بابایی تصریح کرد: بر همین اساس و در روزهای گذشته این ستاد به طور منظم با دعوت از نمایندگان مشتریان در مورد شماری از محصولات سایپا نظیر چانگان و آریو و شنیدن صحبت های آنها تلاش کرده تا به نحوی رضایت خاطر تمامی این متقاضیان را کسب کند.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا تاکید کرد: بعد از شنیدن صحبت های مشتریان و با نظر مدیرعامل سایپا مقرر شد که قیمت تمامی تعهدات شرک سایپا تا پایان دی ماه ۹۷ به قیمت قبل برگردد و با همان قیمت مصوبی که در خردادماه ابلاغ شده تحویل شود.

وی افزود: با وجودی که این اقدام باعث ایجاد زیان بسیار بالایی برای سایپا خودروسازی خواهد شد ولی به منظور تکریم مشتریان محترم و افزایش رضایت مندی آنها این کاهش قیمت انجام خواهد شد.

بابایی گفت: بر همین اساس تمامی دعوتنامه هایی که با قیمت های جدید صادر شده، باطل هستند و مجددا برای تمامی مشتریان دعوتنامه جدید با قیمت قبلی ارسال خواهد شد و در صورتی که مشتریان، خودرو با قیمت جدید دریافت کرده اند، مبالغ اضافه دریافت شده به آنها پرداخت خواهد شد.

تسنیم

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "سایپا تمامی تعهدات تا پایان دی ماه را با قیمت قبلی تحویل می دهد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سیداکبر
مهمان
هیچ دلیل موجهی ندارید که بهمن و اسفند ماه سال جاری رو به قیمت قبل نمیدید. خودروساز با کللاشی هر چه تمامتر قیمتها رو به نرمی در سطح بازار و بعد هم توی سایت برد بالا و شما بعنوان مدافع حقوق مصرف کننده فقط دارید نگاه میکنید آقای رحمانی شاید و البته حتما در این موضوع ذینفع هستید وگرنه واقعا مصرف کننده رو حمایت میکردید. من ۲۰۶ نوشتم تحویل بهمن چرا باید ۱۰ میلیون از اونی که تحویل دی بوده بیشتر پول بدم؟ مگه یک بار اوایل سال و بعدش هم ۵ دصد اوایل تابستان گران نکردید؟ حقوق من کارگر… بیشتر