سایپا مشغول خدمت رسانی به همه خودروهای موجود در کشور است

یکشنبه 4 فروردین 98 ساعت 13:48
سایپا مشغول خدمت رسانی به همه خودروهای موجود در کشور است

مدیرعامل امداد خودرو سایپا گفت: طرح امداد نوروز ۹۸، با پوشش تمامی شهرها و جاده‌های ایران، مشغول خدمت‌رسانی به همه خودروهای موجود در کشور است.

نظام‌الدین وفا در بازدید از پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین مرکز امور مشتریان شرکت سایپا، گفت: به‌منظور نظارت مطلوب بر خدمات شبکه نمایندگی‌های مجاز کشیک و همچنین امدادگران مستقر در پایگاه‌های روزانه و شبانه روزی، روزانه شمار ۳۲ گروه کنترل و نظارت متشکل از همکاران سایپا یدک، مدیران انجمن صنفی نمایندگی‌های مجاز، ۴ تیم از مدیران ارشد امدادخودرو سایپا و همچنین ۴۰ نفر ارزیاب افتخاری از مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت خودروسازی سایپا، بر شبکه خدمات و امداد نوروزی ۹۸ نظارت دارند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور و بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ادامه داد: ناوگان امدادی در استان خوزستان مخصوصاً مسیرهای اصلی راهیان نور جهت ارائه خدمات ویژه به زائران مستقر است.

به گفته وی طرح امداد نوروز ۹۸ شرکت سایپا با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزی و با شعار "#همراه_خودروت_هستیم" از روز ۲۵ اسفند ۹۷ شروع شده و تا روز ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل گروه امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

سایپانیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar