سقف پیش فروش خودرو به دست سایپا و ایران خودرو معلوم شد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:27
سقف پیش فروش خودرو به دست سایپا و ایران خودرو معلوم شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت : ایران خودرو تا سقف ۲۰۰ هزار و سایپا تا سقف ۱۰۰ هزار دستگاه میتوانند خودرو پیش فروش کنند.

ناصر سراج در گفت‌ و گو با خبرنگاران در خصوص احتمال احتکار خودروها از طرف گروه های خودروسازی اظهار کرد: درحال بررسی این مساله هستیم و هنوز نتیجه قطعی نگرفتیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت که این سازمان احتکار خودروها اعم از داخلی و خارجی را بررسی می‌کند.

سراج در جواب به این پرسش که در جایی گفته بود با بازرسی او از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان کاهش یافت، افزود:  این عمل برای همه خودروها اتفاق نیفتاد بلکه قیمت تعدادی از خودروها مثل سوزوکی و ۲۰۰۸ به طور قابل قبولی کاهش داشت. البته بعد از اعلام ممنوعیت واردات خودروهای خارجی از طرف مقامات صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودروهای خارجی یک مقدار افزایش یافت ولی در مجموع قیمت خودرو خوب پایین آمد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: اگر حرص و اشتیاق کم شود کمبود خودرو نخواهیم داشت چون به اندازه کافی خودرو در داخل ایران تولید می‌شود و حتی تولید چند برابر نیاز موجود است.

او گفت که بعد از بازدید از کمپانی های خودروسازی، مقرر شد ایران خودرو تا سقف ۲۰۰ هزار و سایپا تا سقف ۱۰۰ هزار خودرو را پیش فروش کند.

سراج خواستار کوتاه کردن دست دلالان از بازار خودرو شد و گفت: اگر دست دلالان را کوتاه کنیم مشکلی در این باب نخواهیم داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "سقف پیش فروش خودرو به دست سایپا و ایران خودرو معلوم شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یوسف
مهمان
اقا یان غزیزان مشکل نبست که اسان نشود ما در اسفد ماه در مورد خودرو چه سیاستی داشتیم مگر در این مملکت جناب سراح چه اتفافی پیش امده اقای نو بخت می فرمابد نگران نباشید ما تا دلتان بخواهد ارز داریم سکه داریم اتومو بیل داریم خوب فردا صبح بفرمایید که هر که هر چقدر میخواد بیاد ماشین بخره خوب اگر داریم دیگه چرا باید هر که با هز کد ملی تا شش ماه یک ماشین بخره همیت جا اقای نوبخت خودش عانل گرانی سکه ارز ماشین است وفتب پیش نماز خطا میفر مابد پس پشت سر ایشان دیگهه وا… بیشتر
رضا
مهمان

دلال ها خود نمایندگی های فروش هستن که عملا ۵تا ۲میلیون باتحویل فوری ماشین رو میفروشن

Vahid
مهمان

اینا صد درصد احتکار کردن. باید ببیند انبارهای اصلیشون کجاست که خودرو ها رو اونجا دپو کردن

م م م م م م
مهمان

مرگ بر ایران خودرو