سورن توربو در تبریز تولید انبوه می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
سورن توربو در تبریز تولید انبوه می‌شود

مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز از تولید گسترده سه خودروی سورن سال، سورن توربوشارژ و سمند LX سال درسال ۹۷ در این شرکت خبر داد.

حمید حاجی زاد منصور با بیان این نکته گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری در شرکت ایران خودروی تبریز، ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو ساخته می‌شود که فروش این تعداد به وسیله شبکه نمایندگی‌های گروه صنعتی ایران خودرو صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۹۶ با تعریف اقدامات پیشگیرانه و استانداردسازی فرآیندهای اثر بخش در کیفیت محصولات، موفق به بالا بردن رتبه کیفی دو محصول سمند و سورن از یک ستاره به دو ستاره شد و بالا بردن سطح کیفی دو محصول یاد شده به سه ستاره شدن را در سال ۹۷ در برنامه دارد.

حاجی زاد منصور در مورد برنامه‌های صادراتی ایران خودرو تبریز، اظهار کرد: این شرکت سال پیش موفق به صادرات ۴۸۰ دستگاه سمند به کشور عراق و ۹۶ دستگاه سمند به طور SKD به سنگال شد.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های صادراتی این شرکت در سال گذشته را صادرات ۱۱۷ دستگاه خانواده سمند شامل سمند بنزینی ال ایکس با پیشرانه‌ای اف ۷، سمند ال ایکس، سمند ای ال ایکس با پیشرانه ‌ای اف ۷ به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، سنگال و عراق عنوان کرد.

حاجی زاد منصور با اشاره به این که ایران خودرو تبریز در گسترش صنعت قطعه سازی این استان بسیار ثمربخش بوده است، گفت: برای پایین آوردن هزینه‌های لجستیکی و پاسخ دهی سریع به ایرادات کیفی، عده‌ای از قطعه سازان در این سایت تولیدی مستقر شده‌اند که این کار موجب افزایش و توسعه صنعت در این منطقه خواهد شد.

وی درپایان یاد آوری کرد: ایران خودرو تبریز با اتکا بر نیروی جوان و فعال خود از ابتدای تأسیس تا به حال موفق بوده است تولید بیش از ۷۰۰ هزار دستگاه انواع خودروی سواری را محقق سازد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar