سیتروئن C4 سدان هم مجوز واردات گرفت + بروشور رسمی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
سیتروئن C4 سدان هم مجوز واردات گرفت + بروشور رسمی

با فعال شدن سامانه ثبت سفارش، خودروسازها و کمپانی‌های وارد کننده دست به کار شده‌اند و مجوزهای واردات خودروهای مد نظر خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ می‌کنند. شرکت سایپا سیتروئن هم اخیرا موفق شده مجوز واردات خودروی سیتروئن C4 را دریافت کند.

سیتروئن C4 یک سدان سایز متوسط است که با یک موتور ۱.۶ لیتری با ۱۶۳ اسب بخار نیرو و ۲۴۳ نیوتن متر گشتاور قرار است به ایران بیاید. این موتور به یک گیربکس شش دنده اتومات آیسین متصل شده و خروجی‌هایش را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

C4 در مقایسه با دیگر محصولات سیتروئن طراحی متفاوتی دارد و از یک طراحی بخش جلوی محافظه کارانه، پنل های بدنه خاص، یک پنجره کوچک در قسمت عقب و طراحی متفاوت گلگیرهای عقب بهره می‌برد.

شرکت سیتروئن مدل سدان C4 را به طور اختصاصی برای بازار چین طراحی کرده بود و پس از رونمایی از آن در نمایشگاه چنگدو سال ۲۰۱۵، بلافاصله آن را وارد بازار این کشور کرد. اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد این خودرو در بازار کشورمان به چه صورت خواهد بود.

شرکت سایپا سیتروئن کار خود را در ایران با مونتاژ C3 می‌خواهد شروع کند و  درمورد مدل C4، در ابتدا، برنامه ای برای تولید وجود ندارد و تمامی مدل‌های C4 فروخته شده در بازار وارداتی خواهند بود. بعدها کمپانی این خودرو را هم به خط تولید خود قصد دارد اضافه کند. با توجه به وضعیت فعلی بازار خودروی ایران و نرخ ارز و همچنین تعرفه‌های واردات، به احتمال زیاد این سدان فرانسوی به قیمتی بالاتر از ۱۴۰ میلیون تومان در بازار ایران قرار است فروخته شود.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟ آیا این خودرو با قیمت حدودا ۱۴۰ میلیونی ارزش خرید دارد؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

18 دیدگاه ها برای "سیتروئن C4 سدان هم مجوز واردات گرفت + بروشور رسمی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

سیستم تعلیقش چطوریه ؟؟ بادیه یا تنظیم ارتفاع داره؟

علی
مهمان

آقا یه سوال این نسخه ۱۴۰ ملیونی که نوشتید وارداتی اون هست یا مونتاژ شدش

Ehsan
مهمان

قیمت متناسب است اگه مثل پژو ۲۰۰۸ نشه و لی با ۱۴۰ میلیون تنظیم صندلی دستی؟

حامد
مهمان

قراره با النترا ۱۵۰ تومنی کرمان موتور رقابت کنه، که‌اگه این قیمت باشه، برنده اس ولی متاسفانه قیمتی که‌پیش بینی‌ میشه تا اعلام بشه کلی فرق داره‌، یعنی الان پیش بینی‌ ۱۴۰ هست، ۱۸۰ اعلام میکنن، مثل ۲۰۰۸ که‌قرار بود ۷۵ باشه ،۱۰۴ شد!!

محمد
مهمان

من که عاشق ماشین های تولیدی سیتروین ام حرف ندارن

اشکان
مهمان

۱۴۰ مگه جنگه .

هادی
مهمان

یه عکس از فضای داخل میگذاشتید بد نبود

z4car
مدیر

تصاویر جدید از فضای داخلی بارگذاری شد هادی جان

بهزاد
مهمان

با توجه به قیمتهای کاذب ماشین های کره ایی اگه قیمت آن تو رنج۱۴۰باشه قطعا میتونه تو بازار به فروش خوبی دست پیدا کنه.

سعید قنبرزاده
مهمان

با سلام خدمت دوستان
والله عرض کنم سیتروئن ماشین خوبیه از کمپانی خوب به نظرم از ماشینهای داخلی و چینی سر تره و آپشنش هم باید خوب باشه البته به شرطی که مثل اوایل ال ۹۰ دنبال لوازم یدکیش نگردیم و بیشتر از همه امیدوارم قیمتش جهشی بالا نره

حبیب
مهمان

ظلمی که ایران خودرو و سایپا به مردم ایران میکنه تا حالا هیچ کسی نکرده.