شبکه نگین خودرو از مرز ۱۰۰ نمایندگی عبور می‌کند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
شبکه نگین خودرو از مرز 100 نمایندگی عبور می‌کند

با افتتاح ۲۰ شعبه و نمایندگی جدید در روزهای آینده، شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در کشور به بیش از ۱۰۰ نقطه می‌رسد.

در امتداد گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه نگین خودرو، ۸۳ شعبه و نمایندگی این شرکت در سال اخیر به بیش از صد مرکز افزایش خواهد یافت.

بدنبال پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در شعب و عاملیت‌های نماینده رسمی خود در ایران، و برای بالا بردن سطح دسترسی متقاضیان نگین خودرو به خدمات مورد نیاز در اکثر نقاط ایران، در سال ۹۷ برنامه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در حال اجراست و بزودی چندین شعبه و نمایندگی جدید ۳S در استانهای تهران، خراسان، اصفهان، البرز، گیلان، خوزستان، زنجان، قزوین و همدان افتتاح می‌گردد. وظیفه این مراکز فروش خودرو، فروش قطعات و عرضه خدمات پس از فروش به متقاضیان خودروهای وارداتی برند رنو خواهد بود.

قابل ذکر است شرکت نگین خودرو با ارائه شیوه‌های متمایز فروش، تحویل و خدمات پس از فروش و هم با داشتن ناوگان نگین سرویس در سراسر ایران بمنظور ارائه سرویس در محل به دارندگان اتومبیل‌های رنو، بدنبال کسب رضایت حداکثری متقاضیان خود به طور مداوم و مستمر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه بفرمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar