شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو / دی ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:15
شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو / دی 97

شرایط تبدیل متمرکز و پیوسته دی ماه ۹۷ محصولات ایران خودرو از تاریخ ۰۵/۱۰/۹۷ الی ۳۰/۱۰/۹۷ رأس ساعت ۹ صبح مطابق شرایط و جداول پیوست اعلام می‌شود؛ لازم است نمایندگان محترم برای متقاضیان مربوطه اطلاع رسانی کافی نمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

شرایط این بخشنامه فقط جهت تبدیل خودروی قرارداد متقاضیان بود و کاملاً اختیاری می‌باشد و فقط بنا به درخواست متقاضیان محترم قابل اقدام است.

توجه:

لازم به ذکر است که اعلام رضایت کتبی متقاضی در محل نمایندگی برای تبدیل، شرط اساسی انجام فرآیند تبدیل در سیستم نمایندگی می‌باشد و ضروریست نمایندگان محترم ضمن رعایت این موضوع کلیه تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز شکایات حقوقی متقاضیان در مورد این بخشنامه را در نظر بگیرند.

این بخشنامه جهت تبدیل خودروی قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش و دارای دعوتنامه بوده و دعوتنامه آن‌ها منقضی شده باشد.

قیمت فروش تمام خودروهای قید شده در مقصد تبدیل، بر اساس آخرین لیست قیمت مصوب ماهانه شرکت و دستور العمل های جاری قیمت گذاری تعیین می‌گردد. هر زمان که به روز رسانی و تغییر شرایط بخشنامه تبدیل متمرکز و پیوسته ضروری تشخیص داده شود، پس از اطلاع رسانی از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها، راساً توسط معاونت بازاریابی و فروش اقدام خواهد شد.

شرایط تبدیل محصولات ایران خودرو / دی 97

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar