طراحی ویژه نیویورکی برای کیا تلوراید ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:31
طراحی ویژه نیویورکی برای کیا تلوراید 2020

شرکت کیا از فرصت هفته مد نیویورک برای رونمایی از یک نسخه کاستوم از شاسی بلند تلوراید ۲۰۲۰ استفاده کرده است.

این پروژه که با همکاری مشترک برندون مکسول، طراح مد آماده شده پیش نمایشی از مدل نهایی این کراس اور است که سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی خواهد شد.

کیا هنوز اطلاعات زیادی در مورد مدل نهایی تلوراید منتشر نکرده، ولی این نسخه ویه به سپرهای کاستوم، سینی زیر موتور بزرگ‌تر و یک وینچ در جلو مجهز شده است. از دیگر تجهیزات و تغییرات مختص آفرود آن می‌توان به یک اسنورکل، قلاب بکسل و رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز به تایرهای بزرگ اشاره کرد.

طراحی ویژه نیویورکی برای کیا تلوراید 2020

تایر زاپاس این خودرو هم به شکلی بسیار خاص و زیبا در عقب نصب شده است. کیا تلوراید نیویورکی همچنین به یک باربند خاص ساخته شده از چوب و آلومینیوم هم مجهز می‌باشد. این تلوراید خاص به گارد جلو و همچنین یک نردبان که دسترسی به سقف را آسان می‌کند هم مجهز شده است.

کابین خودرو در مقایسه با مدل تولیدی تغییر چندانی ندارد، ولی برخی تغییرات خاص در آن اعمال شده‌اند. از آن جمله می‌توان به تریم چوب طبیعی، روکش چرم فرمان، داشبورد و پنل درها اشاره کرد. کیا همچنین گفته که فضای بار هم به تریم چرم و تزئینات فلزی مجهز شده است.

طراحی ویژه نیویورکی برای کیا تلوراید 2020

کیا تلوراید ۲۰۲۰ هشت سرنشین قرار است زمستان امسال در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود. این مدل در کارخانه کیا در وست پوینت ایالت جورجیا ساخته خواهد شد و در بازار، رقبای قدرتمندی مانند شورولت تراورس و سوبارو اسنت دارد.

طراحی ویژه نیویورکی برای کیا تلوراید 2020

این خودرو در خانواده محصولات کیا جایگاهی بالاتر از سورنتو دارد. از نظر ابعاد، تلوراید چند سانتی متر طول و عرض بیشتری در مقایسه با سورنتو دارد. کیا همچنین تأیید کرده که این مدل با یک موتور شش سیلندر خورجینی وارد بازار خواهد شد. هنوز مشخصات فنی خودرو اعلام نشده، ولی سورنتو هم یگ موتور ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر خورجینی دارد که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar