فاز اول پیش فروش خودروهای بیسو به پایان رسید

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:18
فاز اول پیش فروش خودروهای بیسو به پایان رسید

فاز اول پیش فروش خودروهای کراس اوور BISU جهت تحویل خردادماه ۹۸ که از صبح امروز شروع شده بود، با استقبال گسترده در ساعات اولیه به پایان رسید و مرحله دوم آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

بنابر اعلام سیف خودرو، ضمن تشکر از اعتماد متقاضیان محترم و نمایندگان ارجمند گروه سیف خودرو، با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام گرفته پیش فروش دو مدل خودری کراس اوور بیسو T3 و T5 از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه شنبه) شروع شد و خریداران از طریق سایت اینترنتی این شرکت به این نشانی و یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز اعلام شده، اقدام به خرید این محصولات کردند.

با توجه به حجم استقبال گسترده مردم از محصولات جدید سیف خودرو، فاز اول این طرح پیش فروش در ساعات آغزی به پایان رسید.

خریدارانی که در فاز اول تحویلی خردادماه ۹۸ خودروهای BISU موفق به پیش خرید محصولات نشده‌اند می‌توانند در ثبت نام مرحله دوم شرکت کنند.

زمان آغاز ثبت نام مرحله دوم و بخشنامه فروش هفته آینده در سایت و نمایندگی‌های شرکت سیف خودرو منتشر می‌شود.

 

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "فاز اول پیش فروش خودروهای بیسو به پایان رسید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
من
مهمان

بازار گرمی میکنه، این فقط یک ترفند بازاریابی غیر هوشمندانه است، اگر کالا جهت ارائه دارید خوب فروش را تا تکمیل موجودی ادامه دهید و اگر ندارید اعلام کنید که ظرفیت فروش تکمیل شده است، این فاز بندی و مرحله بندی کردن فروش فقط نمایش است؛ ضمنا خسارت تاخیر را شرکت فروشنده ۱۲ درصد اعلام کرده است که هر آدم عاقلی می تواند پیش بینی کند که با پیش خرید از این شرکت به چه سرنوشتی دچار خواهد شد. با تشکر