فراخوان خودروهای تولید ۱۳۹۳ و ۲۰۱۴ به معاینه فنی

شنبه 25 اسفند 97 ساعت 12:30
فراخوان خودروهای تولید 1393 و 2014 به معاینه فنی

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران اعلام کرد که خودروهای تولید سال ۱۳۹۳ شمسی و ۲۰۱۴ میلادی در سال جدید مشمول دریافت معاینه فنی هستند.

نواب حسینی منش در خصوص خودروهای مشمول معاینه فنی در سال جدید گفت: خودروهای تولید سال ۹۳ و پیش از آن  و همچنین خودروهای تولید سال ۲۰۱۴ و قبل از آن، در سال ۹۸ مشمول معاینه فنی هستند.

وی با ذکر اینکه  خودروهای پلاک عمومی هم از سال تولید ۱۳۹۶ و قبل از آن مشمول دریافت معاینه فنی هستند گفت: برآورد ما این است که در تهران نزدیک به ۲۰۰ هزار خودرو مشمول معاینه فنی می‌شوند.

حسینی منش با اشاره به عدم تعطیلی طرح کاهش در ایام نوروز گفت: دقت داشته باشید که به دنبال اجرای طرح کاهش که به طور ۲۴ ساعته و در تمام روز هفته اجرا می‌شود،  دوربین‌ها به طور اتوماتیک خودروهای فاقد معاینه فنی را از اول فروردین، کنترل می‌کنند و از آنجایی که دلمان نمی‌خواهد خودروها جریمه شوند، لذا رانندگان نسبت به کنترل معاینه فنی و اخذ آن اقدام کنند.

وی با ذکر اینکه رانندگان تهرانی و همچنین مسافرینی که در ایام نوروز به تهران می‌آیند دقت داشته باشد که از اول فروردین‌ ماه مشمول داشتن معاینه فنی هستند گفت: پیشنهاد می شود هرچه زودتر رانندگان خودروی مشمول برای دریافت معاینه فنی به مراکز مراجعه کنند تا جریمه ۵۰ هزار تومانی مشمول آنها نشود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar