فهرست واردکنندگان خودرو با دلار ۴۲۰۰ تومانی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
فهرست واردکنندگان خودرو با دلار 4200 تومانی

بانک مرکزی در ادامه انتشار فهرست شرکت‌هایی که از ابتدای سال جاری، پس از ثبت سفارش در سامانه سازمان توسعه تجارت، ارز به نرخ رسمی دریافت کرده‌اند و نیز در راستای شفافیت اطلاعاتی، اسامی و اطلاعات مربوط به واردکنندگان خودرو را منتشر می‌کند.

پس از انتشار اولین فهرست کالاهای دریافت‌کننده ارز رسمی از سوی بانک مرکزی در تاریخ دهم تیرماه، امروز دومین لیست که مربوط به واردکنندگان خودرو بود از سوی این بانک منتشر شد.

بانک مرکزی به شرکت‌های واردکننده که از سوی دستگاه‌های ذیربط معرفی و تشریفات قانونی ثبت سفارش را انجام می‌دهند، ارز مورد نیاز را تخصیص می‌دهد و تامین می‌کند.

گفتنی است در ستاد اقتصادی دولت مقرر شده است بانک مرکزی با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و مسئول، نسبت به انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز رسمی اقدام کند. بر این اساس در ادامه انتشار نخستین فهرست شرکت‌های دریافت کننده ارز توسط بانک مرکزی در روز یکشنبه دهم تیرماه، فهرست زیر که حاوی میزان تامین ارز رسمی برای واردات خودرو می باشد و از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اختیار قرار گرفته ست، منتشر می‌شود.

شایان ذکر است با توجه به در اختیار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی به این واردکنندگان به هیچ وجه خودرو با قیمتهای غیر منطقی از بازار خریداری نکنید .

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "فهرست واردکنندگان خودرو با دلار ۴۲۰۰ تومانی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
سعید
مهمان

چه منفعتی داره دادن اسم شرکتها . باید پیگیری بشه چه تعداد خودرو اینا وارد کردن و با محاسبه هزینه خودرو و گمرکی و مالیات و سود شرکت باید دولت اعلام کنه فلان ماشین به چه قیمتی توی بازار بفروش برسه و هر کی گرونتر خریده بتونه بره تعزیرات شکایت کنه و پولش پس بگیره . اینجوری کسی دیگه همچین کاری نمیکنه.

مجید
مهمان

اگه مدیر این شرکتا رو اسمشونو میزدن معلوم میشد همشون از اقوام افراد دولت و از آدمای کلفت حکومت هستن

محمد
مهمان

سلام

نگین خودرو نزدیک به ۳ ماهست از تحویل ماشینهای ثبت نام شده ی پارسال خوداری میکنه و اصرار داره که انصراف بدیم با توجه به اینکه ارز دولتی هم برای ماشین ها تحویل گرفته باید به کجا برای شکایت کنیم ؟