مالکان تاکسی‌های فرسوده بخوانند

دوشنبه 28 آبان 97 ساعت 11:40
مالکان تاکسی‌های فرسوده بخوانند

بنابر گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که خودروی آنها به سن فرسودگی رسیده اما شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست می‌توانند در سامانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعلام آمادگی کنند و تا وقتی که شرایط نوسازی فراهم نشده، مشمول جریمه نخواهند شد.

مرتضی ضامنی، در خصوص اینکه آیا با متوقف شدن فرآیند نوسازی آن دسته از خودروهایی که هنوز موفق به نوسازی نشده‌اند جریمه می‌شوند یا خیر؟ گفت: در مصوبه دولت در رابطه با تعیین سن فرسودگی ناوگان تاکسیرانی که نزدیک به یک ماه پیش هم به تصویب رسید، اعلام شده است که خودروهای فرسوده نظیر تاکسی که به سن ۱۰ سال رسیده‌اند ولی امکان نوسازی برای آنها در کشور فراهم نیست، اگر در سامانه نوسازی ناوگان اعلام آمادگی کنندتا زمانی که شرایط نوسازی مهیا نشده، مشمول جریمه نخواهند شد.

وی ادامه داد: ولی اگر شرایط نوسازی فراهم شود اما افراد اقدام نکنند قاعدتاً مشمول جریمه خواهند شد و در هر ۲۴ ساعتی که از دوربین‌ها گذر کنند جریمه اعمال می‌شود.

مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور هم به بحث معاینه فنی خودروها اشاره کرد و گفت: هر خودرویی که از ۴ سال بیشتر سن دارد باید گواهی معاینه فنی را اخذ کند تا مشمول جریمه نشود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar