ایران خودرو محصولات خود را با آپشن‌های مورد نظر خریداران عرضه خواهد کرد

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:48
ایران خودرو محصولات خود را با آپشن‌های مورد نظر خریداران عرضه خواهد کرد

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: برای بالا بردن انگیزه در مشتری برای خرید خودروهای ایران خودرو تیراژ تولید و کیفیت محصولات را بالا برده و گزینه‌های مورد نظر مشتری را عرضه خواهیم کرد.

مجتبی استاد رحیمی معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با عنوان این مسئله گفت: در طول ۴ سال گذشته بیشتر از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در ایران خودرو سرمایه گذاری انجام شده که ۳۳۰ میلیارد تومان برای بهتر شدن کیفیت فرآیندهای تولید بوده است.

وی که در برنامه رودررو با مسئله صنعت خودرو از کیفیت تا مشتری سخن می‌گفت، اظهار کرده: شاخص IQS که همان مشکلات گفته شده توسط مشتری در سه ماه اخیر استفاده از خودرو است، در سه سال اول در جهان ۲۵ درصد افزایش داشته و از عدد ۲۰۰ به ۱۵۰ و در کشور از عدد ۴۷۳ به ۳۷۱ رسیده که ۲۲ درصد بهبود داشته است و به طوری که خودروهای نسل گذشته را در آن حساب نکنیم میزان کیفیت به ۵۰ درصد می‌رسد.

استاد رحیمی ادامه داد: شاخص c100 هم در خودروسازی کشور که شمار قطعات برگشتی در سه ماه اخیر استفاده از خودرو است طول ۴ سال گذشته سالیانه ۱۵ درصد افزایش داشته است و در حال حاضر عدد ۱۸ می‌باشد که این رقم در ۳۰ خودرو برتر جهانی ۷ است. و در حالی که محصولات قدیمی ایران خودرو در این محاسبه پاک شود رقم به ۱۱ تا ۱۲ می‌رسد که ۴ نمره با برندهای شاخص فاصله داریم.

معاون کیفیت ایران خودرو در ادامه با توضیح اینکه ۷۰ درصد از ارزش افزوده صنعت خودرو، خارج از این صنعت است که همگی در این قسمت‌ها در زمینه سطح دانش و تکنولوژی وجود ندارد، تاکید کرد: متاسفانه سرمایه گذاری تازه‌ای در بسیاری از سازندگان انجام نشده و بسیاری از تأمین کنندگان انتظارات خودروسازان را رفع نمی‌کنند. استاد رحیمی یادآور شد که با طراحی پلت فرم تازه ایران خودرو جهش قابل ملاحظه‌ای در کیفیت محصول خواهیم داشت. معاون کیفیت ایران خودرو در آخر یاد آوری کرد: بر پایهٔ دستورالعمل ابلاغ شده از طرف مدیرعامل ایران خودرو، متعهد و ملزم به استفاده از محصول ایرانی در زنجیره ارزش و فرآیندهای تولید و خدمات پس از فروش با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت رقابتی هستیم.

از طرف دیگر برای بیشتر کردن انگیزه در مشتری برای خرید محصولات ایران خودرو تیراژ تولید داخل و کیفیت محصولات را افزایش و آپشن های مورد نظر مشتری را عرضه خواهیم کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط فروش ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar