مدرن‌ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو در ایران به زودی افتتاح می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
مدرن‌ترین و مجهزترین مرکز تست درایو رنو در ایران به زودی افتتاح می‌شود

برای نخستین بار در کشور پیست نوین و منحصر بفرد تست درایو نگین خودرو، بر حسب استانداردهای جهانی درحال آماده سازی است و بمنظور تسهیل شرایط انتخاب برای متقاضیان محصولات رنو بزودی در شرق تهران افتتاح خواهد شد.

طرح تست درایو شهری محصولات رنو کولئوس و تلیسمان که از ۶ ماه قبل همچنان در شعب نگین خودرو در تهران و ۱۲ شهر دیگر ایران برگزار می‌شود، بزودی در پیست ویژه تست درایو نگین خودرو دنبال خواهد شد.

انتخاب آگاهانه همواره حق خریدار بوده و هست. امروزه در تمامی کشورهای بزرگ و مدرن، تست و رانندگی با خودروی مورد علاقه متقاضی از مراحل اصلی قبل از خرید شمرده شده و برندهای خودرویی موفق با خاطرجمعی از کیفیت محصولات و توان رقابتی بالا، این امر را شدیداً توصیه می‌کنند.

در پی پیاده سازی استانداردهای جهانی رنو در کشور بدست نگین خودرو، طرح تست درایو محصولات رنو کولئوس و رنو تلیسمان از مهرماه سال پیش شروع شد و در ۵ شعبه شهر تهران و ۱۲ شعبه در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، همدان، قزوین، بابلسر، ساری و لواسان به طور گسترده اجرا شده و همچنان در شهرهای منتخب ادامه دارد.

جهت اطلاع از شیوه ثبت نام و انجام تست درایو، به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com مراجعه فرمایید.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar