مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات فعالیت می‌کند

چهارشنبه 26 دی 97 ساعت 09:45
مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات فعالیت می‌کند

در وضعیتی که بیشتر گروه‌های خودرویی با مشکلات گوناگونی در حوزه تأمین قطعات تولیدی و تحویل به موقع و انجام تعهدات دست و پنجه نرم می‌کنند، گروه مدیران خودرو با بالاترین میزان نرخ تحویل به موقع و عمل به تعهدات در حال فعالیت است.

مهم‌ترین بخش در فرآیند خرید برای متقاضیان، دریافت به موقع خودرو از گروه تولید کننده است. اتفاقی که سال‌ها از طرف گروه‌های خودرو سازی بعنوان پاشنه آشیل کسب رضایتمندی مورد توجه قرار گرفته است، ولی بیشتر آنها در زمانی که باید به این شعار چند ساله خود عمل کنند و در بین تمامی مشکلات منافع متقاضیان خود را هم مورد توجه قرار دهند، با بی توجهی و عدم پایبندی به تعهدات منعقد در قرارداد با متقاضیان برخورد می‌کنند. در این بین گروه مدیران خودرو همواره سعی کرده است حتی در سخت‌ترین وضعیت تأمین و ورود کالا نسبت به تعهدات خود پایبند و نسبت به متقاضیان مسئول باشد. تلاش مدیران خودرو برای ایجاد توازن در میزان ایجاد تعهد فروش و موجودی کالا و توجه به نیاز و منافع متقاضیان در ماه‌های گذشته مشهود است.

گروه مدیران خودرو با میانگین تحویل به موقع بالای ۹۰ درصد بالاترین میزان انجام تعهدات را در بین گروه‌های خودرویی تولید کننده داشته است. به همین خاطر است که مدیران خودرو همواره در رتبه نخست رضایتمندی فرآیند فروش از طرف ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد ایران قرار می‌گیرد.

توجه به تحویل به موقع، تحویل کالای کامل و بدون کسری و مطابق قرارداد، پرداخت به موقع هزینه‌های دیرکرد به متقاضیان مطابق قرارداد از جمله مواردی است که همواره گروه مدیران خودرو توجه ویژه‌ای به آن داشته است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar