مدیران خودرو رتبه اول SSI را بدست آورد

چهارشنبه 28 آذر 97 ساعت 11:57
مدیران خودرو رتبه اول SSI را بدست آورد

این ارزیابی شامل مواردی نظیر شیوه ثبت نام ، برخورد پرسنل نمایندگی و توضیحات و نحوه اطلاعات خودرو ، چگونگی تحویل و توضیحات لازم و همچنین انجام PDI و بازرسی های لازم پیش از تحویل خودرو و کلیه خدمات مرتبط با فروش و خدمات مرتبط با فروش خودرو می باشد.

طبق ارزیابی فصل تابستان امسال گروه مدیران خودرو بیشترین درجه رضایت متقاضیان در امر فروش را از آن خود نموده و بعد از آن گروه های کارمانیا و کرمان موتور در رتبه های بعدی قرار دارند ، لازم به توجه است که شاخص متوسط امتیاز در این صنعت ۶۵۷ میباشد ،و گروه مدیران خودرو با کسب ۷۰۹ امتیاز در صدر قرار دارد ، . گروه مدیران خودرو در سالهای گذشته سرمایه گذاری خوبی را به لحاط آموزش فروش ، پرزنت محصول ، مشتری مداری و کلیه خدمات فروش برای کلیه پرسنل خود انجام داده است.

بازار خودرو و هر کالای دیگر در عصر حاضر به سمت رقلبت سخت و پیچیده تر میرود و قطعا کسی موفق خواهد بود که رضایت بیشتری را کسب نماید و این رضایت از طریق متقاضی حاصل میگردد ، کیفیت و نکات لازم برای یک خودرو در کنار خدمات مناسب فروش و پس از فروش دست به دست هم میدهند تا رضایت از یک برند حاصل گردد.

از اینرو در کشور ما هم با توجه به اهمیت این قضیه برای جامعه مصرف خودرو ، سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ISQI همواره به طور فصلی به بررسی میزان رضایت متقاضیان برندهای مختلف از پروسه فروش خودرو و خدمات فروش می پردازد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar