مشکلات متقاضیان برلیانس بررسی شد

پنج شنبه 11 بهمن 97 ساعت 11:12
مشکلات متقاضیان برلیانس بررسی شد

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، عصر دیروز جلسه مشترک با مشتریان خودروهای گروه برلیانس برگزار کرد.

عبدالله بابایی دیروز عصر با متقاضیان خودروهای گروه برلیانس دیدار و مشکلات آنها را بررسی کرد.

بابایی در این جلسه با اشاره به راهکارهایی برای حل متقاضیان این خودروها گفت: اکثر خودروهای ثبت نامی در گروه‌های گوناگون برلیانس با موعد تحویل شهریور قطعاً تحویل و مابقی یا تبدیل و یا در صورت تأمین قطعات مورد نیاز تولید و تحویل مشتریان خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: سود مشارکت و جریمه تأخیر خودروها هم به تمام مشتریان پرداخت خواهد شد.

وی در خصوص تأمین قطعات یدکی مورد نیاز این خودروها گفت: خوشبختانه برنامه ریزی لازم برای تأمین قطعات یدکی خودروهای برلیانس انجام گرفته و جای هیچ نگرانی برای ارائه خدمات پس از فروش به این خودروها وجود ندارد.

سایپا نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "مشکلات متقاضیان برلیانس بررسی شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
خان ملک
مهمان
سود مشارکت و تاخیر که باید پرداخت کنید در ضمن باید با قیمت قدیم تحویل بدید که اصلآ اشاره ای بهش نداشتید . لطفآ سریع دعوتنامه های ماشین هارو با قیمت قبل صادر کنید. ماشینهایی که باید به مامشتری ها تحویل بدین یک راست میرن نمایندگیهاتون و به صورت آزاد بفروش میرسن بعد شما به مامطگید قطعه ندارید؟ چرادروغ میزنید؟همین الان برید سایت دیوار تهران ببینید چندتا آگهی فروش برلیانس تحویل فوری تو نمایندگیهای مجاز پیدا می کنید؟ من زنگ زدم میگم برلیانس ۲۳۰میخام میگه چندتا میخای؟خوب این از کجاآورده با چه مجوزی داره میفروشه ؟!بعدواسه داستان می بافن که… بیشتر