موافقت وزارت صنعت با واردات بدون واسطه قطعات کامیون و کشنده

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
موافقت وزارت صنعت با واردات بدون واسطه قطعات کامیون و کشنده

معاون وزیر راه با ذکر اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه حاکی از رشد حمل و نقل کالا نسبت به پیش است، گفت: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پرمصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد.

عبدالهاشم حسن نیا از روند رو به رشد صدور بارنامه طول روزهای گذشته خبر داد و گفت: فقط در یک روز ۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در ایران است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار شد پس از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر ارائه شود.

مدیر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآوری کرد: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا قدم خوبی در راستای رفع کمبودها و تنظیم قیمت در بازار برداشته شود.

حسن‌نیا خاطرنشان کرد: فعلاً نوبت به نشست‌های مربوط به واردات لوازم یدکی بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و نمایندگان وزارت صنعت نرسیده است و سر تاریخ موضوع‌های مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان قسمت حمل‌ونقل جاده‌ای که به طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه قابل توجه‌ای از جمعیت کشورمان را دربرمی گیرند و در عین حال به کل آحاد هموطنان خدمت می‌رسانند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش مثل دوران پیشین چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و دوره‌های گوناگون که تا امروز ادامه داشته، همانگونه همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

شایان توجه است که، بر پایه آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۶ روزانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار بارنامه صادر می‌گردید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "موافقت وزارت صنعت با واردات بدون واسطه قطعات کامیون و کشنده"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Dorri
مهمان

مطلب مفیدی بود خسته نباشید ***