موعد دقیق تحویل پژو ۲۰۷i صندوقدار به دست مشتریان چه تاریخی است؟

بروزرسانی در: سه شنبه 20 فروردین 98 ساعت 19:19
موعد دقیق تحویل پژو 207i صندوقدار به دست مشتریان چه تاریخی است؟

اواخر سال پیش گروه صنعتی ایران خودرو آغازبه پیش فروش پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک کرد. بر طبق برنامه ریزی ها قرار شد که خرداد سال جاری این خودروها در اختیار خریداران قرار بگیرد. در آن زمان ایران خودرو ۲۷ میلیون تومان ودیعه اولیه از خریداران دریافت کرد و با توجه به موعد تحویل خودرو، سود مشارکت و انصراف مختلفی را هم برای مشتریان در نظر گرفته بود.

پژو 207i Sd

برطبق قرارهایی که داده شده بود قاعدتا باید تا روز پایانی خرداد، دعوت نامه های اولیه این خودرو به دست خریداران برسد، اما معاونت و بازاریابی ایران خودرو و هم چنین نمایندگی های این کمپانی هیچ جواب مشخصی را در ارتباط با تاریخ دقیق تحویل و حتی قیمت مصرف پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک به خریداران نمی دهند.همین قضیه باعث نگرانی بسیاری از مشتریان شده چرا که همیشه دلهره افزایش قیمت نجومی برای این خودرو را در کارخانه دارند. این خودرو که قبل از سال جدید احتمال داشت با قیمتی حدود ۵۴ تا ۵۶ میلیون تومان به بازار عرضه شود، در حال حاضر و به احتمال زیاد با افزایش قیمت رسمی نسخه پژو ۲۰۷i هاچبک اتوماتیک، تغییری در قمت نهایی ش صورت بگیرد.

یکی دیگر از اتفاقاتی که به نگرانی های خریداران افزوده، سامانه اینترنتی ایران خودرو و نمایش وضعیت قرارداد آن ها می باشد. این کمپانی در بخش پایانی صفحه کاربری مشتریان پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، سود مشارکت تا به امروز را صفر اعلام کرده و گویا محاسبه ای برای آن تا به الان انجام نداده است. تعدادی بر این باورند که با وجود فرمان برقی، آینه تاشو برقی و سایر امکانات جدید این خودرو سدان، قیمت کارخانه آن در بازه ۵۶ تا ۵۹ میلیون تومان تعیین می شود. در کنار این اتفاقات برخی دلالان که اسفند سال پیش پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک را ثبت نام کرده بودند، قیمت بیش از ۳۵ میلیون تومان را برای حواله ۲۷ میلیونی خود اعلام می کنند و حتی این عدد در آگهی ها تا ۴۲ میلیون تومان هم ثبت شده است. در حال حاضر خریداران خواسته ای که از ایران خودرو دارند این است که اولا قیمت رسمی این خودرو را مشخص کند، ثانیا تاریخ دقیق تحویل آن را نیز تعیین کند تا از بلاتکلیفی خارج شوند.

با پیگیری های صورت گرفته از خط تولید پژو۲۰۷i  صندوقدار اتوماتیک، تولید این خودرو هر روز انجام می شود ولی نکته مهم این است که تنها رنگ سفید این خودرو با تیراژ بالا به خط تولید این کمپانی رفته و به احتمال زیاد خریداران رنگ های دیگر باید با تاخیر بیشتری منتظر تحویل خودروی خود باشند.

معرفی مختصر پژو ۲۰۷iصندوقدار اتوماتیک

 

پژو ۲۰۷i صندوقدار خودرویی است جدید بر اساس ۲۰۶ صندوقدار V9. بعضی از ویژگی های آن توسط واحد فنی مهندسی ایران خودرو در طی تغییراتی به روز شده است. ۲۰۷iصندوقدار اتوماتیک به موتور ۱.۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتون متر مجهز است و قدرت آن توسط یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک با حالت تیپترونیک، برفی و اسپرت به چرخ های جلو منتقل می شود. بر طبق کاتولوگ رسمی و اطلاعاتی که داده شده، ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به سیستم فرمان برقی یا همان EPS (کمکی برقی) مجهز است. این ویژگی در مورد فرمان خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷i، قبل از این از جانب ایران خودرو اعلام نشده بود و گویا ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک به جای فرمان هیدرولیکی سابق به فرمان الکتریکی مجهز شده است.

بروزرسانی : 

احتمال تحویل پژو ۲۰۷ صندوقدار از اواسط آبان ماه

تاریخ صدور دعوتنامه های ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

10 دیدگاه ها برای "موعد دقیق تحویل پژو ۲۰۷i صندوقدار به دست مشتریان چه تاریخی است؟"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

ما ۲۷ تومن پولو قبل از عید زمانیکه دلار ۴۸۰۰ بود دادیم به اینا.بعد الان این قیمت به ما میدن.الان ۲۰۰۸ تقریبا هم قیمته اینه.این قطعا با اعتراض رد میشه.اصن همخونی نداره با قیمتای دیگه.اخه زور نمیاد بهتون.زیر بار نرید.

لطفا به سایت روبرو مراجعه کنید وچند ثانیه وقت بزارید:
http://207sd1397.blogfa.com
++++ساندرو رو لغو کردن اینم لغو میکنن.

علیرضا
مهمان

دوستان اگر بخواهیم شکایت کنیم باید کجا این کارو انجام بدیم؟؟ یک صندوق اضافه داره این خودرو نسبت به ۲۰۷ اتومات هاچ بک.بعد باید ۵۰ میلیون اضافه پرداخت کنیم ؟؟؟؟ قطعا غیر قانونیه دوستان.با قیمت های دیگه نمیخونه و قطعا امکان رد کردنش هست.
خدا لعنتشون کنه

محمد
مهمان
دعوت نامه صادر شده مبلغ مبنا را ۱۰۴ میلیون تومان گذاشتن ۱۵ م تخفیف برای ثبت نامه سری اول تخفیف و سود مشارکت ۳ م و ۶۹۰ ت مبلغ نهایی پرداختو ۵۸۳ م کسی هم جوابگو نیست که موعد تحویل خرداد که قیمت نهایت ۶۰ م باید باشه چرا یهو ۱۰۴ م شده این همه صبر کردیم گفتیم شاید مسولان ایران خودرو کمی از انسانیت و انصاف بویی برده باشن که مثل دلالها عمل نکنند که الان هر چه دزد و دلال رو سفید کردن خدا از این زورگویان و ظالمان نگذره یه ۲۰۶ فرمان برقی و اتومات کردن با… بیشتر
محمود
مهمان

اقا این چه نامردیه آخه.من ماشینم مرداده میگن اگرافزایش بخوره احتمالا شامل شما هم بشه.پس اینکه میگن تحویل مرداد یعنی چی؟ خوب بگن هرموقع دادیم.فلسفه این زمان تحویل مردادماه چیه دوستان؟؟؟؟؟؟؟

محمد
مهمان

سلام
خبر جدیدی درباره تاریخ دقیق تحویل خودرو ندارید؟

دهه شصتی
مهمان

سلام من هم از ثبت نام کنندگان ۲۰۷ صندوقدار هستم اگه اتفاق خاصی نیفته ان شاا… از آبان ماه دعوتنامه های خرداد و به ترتیب تا شهریور رو تا بهمن ماه صادر و خودرو رو تحویل میدن این خبر موثق رو از کارمندان شرکت ایران خودرو کرج دارم و میگم .

علی
مهمان

خودرو توی پارکینگ هاشون ۸ ماهه داره خاک میخوره با ارز ۴۲۰۰ تومانی ساختند فقط میخوان گرون تحویل بدهند و زیان خودشون از طریق خوردن حق چند نفر کارمند جبران کنند انشا… از گلوی مقصرش پائین نرود .

علی
مهمان

خدا امواتتو بیامرزه .
اگه صحت داشته باشه و بدن عالیه

ابراهیمی
مهمان
من حواله این خودرو را با قیمت بالای ۵۰ میلیون خریداری کردم و قرار بوده تیرماه تحویل من شود متاسفانه الان که پاییز شروع شده نه از دعوتنامه خبری هست نه تحویل خودروهای ثبت نام شده خرداد ماه .گویا این خودرو اصلا تولید نشده و این مسأله نگرانی من و امثال من که یا ثبت نام کرده اند و یا حواله را به نام خودشان صلح کرده اند زیاد کرده است از مسئولان تقاضا دارم در راستای ایفای تعهدات بموقع ایران خودرو و حفظ اعتبار این شرکت تکلیف ما مشتریان نگران را مشخص کند و اکنون که پیش ثبت نام… بیشتر
مرتضی
مهمان

من ثبت نام کردم. تحویل خرداد. الان که شهریوره هنوز تحویل ندادن. هیچ کس هم جواب گو نیست. نه نمایندگی نه سامانه ۰۹۶۴۴۰.
واقعا بلاتکلیف موندیم. با این وضع گرونی خودرو معلوم نیست تکلیف ما چی میشه. انگار پول ما رو خوردن.