مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات گروه سایپا دارد

پنج شنبه 15 آذر 97 ساعت 13:44
مگاموتور نقش مهمی در تولید محصولات گروه سایپا دارد

دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات گروه سایپا دارند و بر همین اساس شرکت سایپا برنامه‌های مشخص و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فناوری روز دنیا در دستور کار دارد.

مراسم تودیع و معارفه جمشید حیدرکندری مدیر عامل قبلی شرکت مگاموتور و بهروز غفاری مدیرعامل جدید این شرکت با حضور محمدرضا سروش مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، مدیران عامل و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.

در این مراسم دکتر سروش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس کندری افزود: شرکت مگاموتور جزء شرکت‌های پیشرو و ارزشمند شرکت سایپا است.

مدیرعامل شرکت سایپا یادآوری کرد: شرکت مگاموتور از پتانسیل و توان داخلی خوبی برای تولید محصولات برخوردار است و لازم است با تلاش و همکاری بیشتر زمینه را برای تولید قوای محرکه در جهت افزایش تولید نهایی در دیگر شرکت‌های گروه فراهم کرد.

وی تاکید کرد: شرکت مگاموتور باید با استراتژی همکاری با شرکت‌های مادر و صاحب نام تولید کننده و فروشنده مواد اولیه، هزینه تولید را کاهش و کیفیت را افزایش دهد و همچنین با جلب اعتماد و جذب سرمایه گذاران داخلی در حوزه پیشرانه و جعبه دنده بستر لازم برای توسعه زیر ساخت در این مجموعه مهم فراهم شود.

مدیرعامل شرکت سایپا افزود: در وضعیت کنونی باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد که در این مسیر همدلی، تلاش جمعی و استفاده درست از پتانسیل‌های داخلی لازم است، به طوری که با شناسایی تولیدکنندگان توانمند داخلی و همکاری با آنها شرایط اشتغال و رونق اقتصادی در کشور را بهبود بخشیم.

وی شفافیت و نظارت دقیق در فرایند تأمین را مهم دانست و افزود: باید با ساماندهی و ایجاد ابزار کنترلی، خطای انسانی را کاهش دهیم و با تمرکز در تولید در جهت اهداف سازمان قدم برداریم و حاشیه‌های سازمان را کاهش دهیم.

سروش اظهار کرد: نیاز است شرکت مگاموتور با نگاه به آینده و مطابق با استانداردهای زیست محیطی برای تولید محصولات با شرایط خاص برنامه داشته باشد و همچنین شرایط کسب و کار را در مسیر زمان پیش برده و مطابق با محصولات شرکت‌های گروه در زمینه تولید قوای محرکه اقدام لازم را انجام دهد.

وی یادآور شد: دو شرکت مگاموتور و تحقیقات نوآوری سایپا نقش مهمی در تولید محصولات جدید شرکت سایپا دارند و بر همین اساس شرکت سایپا برنامه‌های معلوم و منسجمی برای تولید محصولات جدید با فناوری روز دنیا در دستور کار دارد.

مدیر عامل شرکت سایپا گفت: برای رسیدن به جایگاه واقعی سایپا و وضعیت خوب باید همه همکاران طبق برنامه‌های اعلام شده به طور منسجم با یک هدف مشترک در راستای موفقیت سازمان گام بردارند که مطمئناً با کار تیمی و احساس مسئولیت بیشتر در قبال ذی نفعان و سهامداران، گروه سایپا به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

سروش در این مراسم از زحمات حیدرکندری مدیرعامل قبلی شرکت مگاموتور که سال‌ها در عرصه صنعت با خوش نامی و توان بالا کار کرده، تقدیر و تشکر و همچنین برای آقای بهروز غفاری مدیرعامل جدید مگاموتور که سال‌ها در خصوص تولید و قطعات فعالیت داشته‌اند آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

لازم به ذکر است کندری مدیرعامل پیشین شرکت مگاموتور بر اساس اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان با شرکت سایپا قطع همکاری کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar