نمایشگاه خودروی البرز اوایل تیر برگزار می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نمایشگاه خودروی البرز اوایل تیر برگزار می‌شود

برای دومین سال متوالی و در تقویم صنعت نمایشگاهی ایران، پنجمین نمایشگاه خودرو و قطعات البرز که در ۵ تا ۸ تیرماه برپا خواهد شد، نخستین اتفاق خودرویی ایران در سال ۹۷ است.

چهارمین نمایشگاه خودرو در ایران کوچک طول تیرماه سال پیش با رشد کیفی ۵۰ درصدی از منظر مشارکت کنندگان و رشد ۳۰ درصدی فضای نمایشگاهی، مورد استقبال گسترده و البته بیشتر از حد انتظار البرز نشینان قرار گرفت و این اتفاق میزبان بازدیدکنندگانی از استان‌های همجوار خود یعنی تهران، قم و قزوین هم بود.

میزبانی کلان شهر کرج از نمایشگاه خودرو و قطعات به دلیل همسایگی آن با قطب‌های خودروسازی ایران، توسعه صنعت قطعه سازی در منطقه البرز و بازار بیشتر از ۳ میلیون نفری منطقه از انگیزه‌های جذاب برای مشارکت کنندگان است و جریان رو به رشد این اتفاق نشانگر آن است که نمایشگاه کرج در تقویم کشوری جای خود را به خوبی باز کرده است.

البرز در هفته نخست تیرماه سال جاری یک بار دیگر با حضور خودروسازان داخلی و خارجی، تولید کنندگان قطعات و مجموعه‌های اتومبیل در کنار ارائه کنندگان دوچرخه و موتورسیکلت، پذیرای صنعت خودروی ایران و دست اندرکاران آن است.

افزایش فضای نمایشی نسبت به دوره چهارم و تأمین فضای مورد نیاز متقاضیان با ایجاد سالن‌های مدرن موقت و اختصاصی علاوه بر سالن موجود، مهم‌ترین مشکل برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

اطلاعات و مدارک نمایشگاه از طریق سایت tana-group.com قابل مشاهده و دسترسی است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar