نمایندگی‌های سایپا اجازه فروش خودرو‌های مشتریان را ندارند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
نمایندگی‌های سایپا اجازه فروش خودرو‌های مشتریان را ندارند

مدیرعملیات فروش و امور نمایندگی‌های سایپا: نمایندگی‌های سایپا اجازه فروش خودرو‌های مشتریان را ندارند و اگر از بخشنامه‌ها تخلف کنند سلب مجوز می‌شوند.

احمد کریم پور افزود: گروه سایپا با کمک بخش حراست به خاطر شکایت هایی که مردم از بعضی نمایندگی ها داشتند با مراجعه نامحسوس به نمایندگی های این شرکت در صدد است تا تخلف در نمایندگی های فروش خود را به صفر برساند.

وی گفت : در شش ماهه نخست سال نزدیک به ۱۵ نمایندگی در کل کشور قطع ارتباط شده اند و در صورت مشاهده تخلف به دست بازرسان نامحسوس این گروه به سرعت اقدام به مجازات و برخورد با نمایندگی ها می کند.

کریم پور افزود: این بازرسی ها از این به بعد به صورت هفتگی از تمام ۶۵۰ نمایندگی سایپا انجام می شود و با متخلفین بدون اغماض برخورد می شود.

وی گفت: نمایندگی های سایپا پیش از این فقط در صورت تقاضای متقاضی امکان فروش خودرو پیش از انجام مراحل قانونی را تا سه بار در خود نمایندگی داشتند ولی از این هفته در طول بخشنامه ای اجازه خرید و فروش خودرو پیش از انجام مراحل قانونی از نمایندگی ها گرفته شده و هر نمایندگی که خودروهای تازه تحویل شده این گروه را به فروش برساند تخلف کرده و در صورت مشاهده و یا گزارش متقاضیان حتما با آن برخورد می شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar