هاوال H2 به تمام ثبت نام کنندگان نخواهد رسید!

بروزرسانی در: شنبه 24 آذر 97 ساعت 11:49
هاوال H2 به تمام ثبت نام کنندگان نخواهد رسید!

بعد از نشست مشورتی سازمان حمایت با بعضی از مدیران بهمن برای بررسی راهکارهای رفع مشکل خریداران خودروهای این گروه در محل سازمان، شماری از متقاضیان این گروه با معاون بازرسی سازمان به گفت و گو پرداختند.

شهرام میرآخورلو معاون بازرسی سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به خریداران خودروهای بسترن وعده ملغی شدن محدودیت زمانی پایان آذرماه را داد و گفت: ما به عنوان سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده، دغدغه‌های خود را به مدیران بهمن اعلام کردیم.

وی با اعلام اینکه ما موجودی انبارو دیگر موارد گروه بهمن موتور را بررسی می‌کنیم، افزود: قرار شد تا همراه دو نفر از خریداران بسترن و دو نفر هم از خریداران خودروهای هاوال در روز جاری یا یکشنبه در کنار نماینده رسیدگی به شکایات و حراست سازمان حمایت به واحد تولیدی بهمن موتور مراجعه کنیم تا پیشنهادهای مطرح شده در نشست را از بابت میزان عملیاتی شدن بررسی کنیم.

میرآخورلو در مورد پیشنهاد مطرح شده در نشست، گفت: هدف ما تبدیل ارزش آورده خریداران در زمان ثبت نام خودرو به ارزش روز است تا به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب.

وی با اشاره به فیلم منتشر شده پارکینگ خودروهای هاوال در فضای مجازی هم تاکید کرد: اعداد و ارقامی که در فیلم اعلام می‌شود متغیر است و برای اعلام نظر در این مورد نیازمند بررسی بیشتر هستیم ولی مشکلاتی در مورد تأمین این خودرو وجود دارد که قابل کتمان نیست.

میرآخورلو با تأیید مشکلات در مورد ساخت و عرضه این خودرو متذکر شد: میزان پک‌های سی کی دی وارداتی به کشور مشخص است و این طور نیست که شرکتی بتواند موجودی را غیرواقعی اعلام کند ولی موردی که باید بگویم این است که قطعاً به تمام ثبت نام کنندگان این شرکت، خودروی هاوال نخواهد رسید!

معاون بازرسی سازمان حمایت اعلام قیمت ۱۲۴ میلیونی بسترن را به خاطر مصوبه هیات مدیره و اعلام به سازمان حمایت مصرف کنندگان قانونی دانست و افزود: آقای تابش (رئیس سازمان حمایت) در نشست‌ها با مدیران بهمن در پی حفظ ارزش آورده متقاضیان در زمان ثبت نام خودرو است که این تصمیم نیاز به بررسی‌های کارشناسی‌تر خواهد داشت.

میرآخورلو در پایان به خریداران اطمینان داد که تمام تلاش رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حفظ ارزش ریالی پول خریداران و تأمین منافع مصرف کنندگان است.

نکته قابل توجه این گفت و گو، گلایه میرآخورلو به انتشار شماره همراه شخصی وی و برخی مدیران سازمان حمایت و ارسال فیلم‌ها به اکانت واتس آپ آن‌ها بود تا جایی که گفت حدود ۶۰۰ نفر یک فیلم را برای وی ارسال کردند! معاون سازمان حمایت با غیرقانونی خواندن این اقدام مشتریان و مزاحمت تلفنی آنان از خریداران خودروهای بهمن موتور خواست تا این روند را متوقف کنند و پیگیری را به ۴ نماینده‌ای که با سازمان حمایت در ارتباط هستند، بسپارند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar