هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت

بروزرسانی در: دوشنبه 10 دی 97 ساعت 14:56
هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت

با توجه به آماری که شرکت بهمن در سامانه کدال منتشر کرده این خودروساز در آذرماه ۹۷ شمار ۳۸ دستگاه هاوال H9 به فروش رسانده که این عمل در سکوت کامل خبری انجام گرفته است. موضوع مهم در خصوص این خودرو این است که به چه کسانی فروخته شده و با چه قیمتی؟

اینکه هاوال های جدید به صورت مستقیم یا به صورت واسطه‌ای فروخته شده اصلا معلوم نیست اما از روز پیش شماری از هاوال‌های H9 و H8 در نمایشگاه‌های خودرو به طور پلاک شده قابل رویت است. در خصوص قیمت هاوال H8 هیچ آماری منتشر نشده اما در خصوص هاوال H9 آمارها نشان میدهد که شرکت بهمن ۳۸ دستگاه از این خودرو را به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان به فروش رسانده که قیمت متوسط هر دستگاه حدود ۳۰۰ میلیون تومان است. ولی این خودروها در بازار چه قیمتی دارند؟

هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت

هاوال H8

هاوال H8 یک خودرو در ابعاد و اندازه هیوندای سانتافه است اما از نظر آپشن یه سر و گردن بالاتر از این خودرو است. این خودرو از چهره جذاب و به روزی برخوردار است که از نظر قوای فنی هم خودرویی قابل تحسین است. هاوال اچ ۸ از یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۵ اسب بخار بهره میبرد که این نیرو از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. اگرچه که محاسن زیادی در این خودرو وجود دارد ولی قیمت ۶۵۰ تا ۶۷۰ میلیون تومانی این محصول در بازار اصلا قابل دفاع نیست چون فولکس واگن تیگوان در این محدوده قیمتی انتخابی شایسته و بهتر است.

هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت

هاوال H9

مدل هاوال H9 به عنوان یک خودروی ۴ چرخ محرک ۷ نفره با امکانات و موتور جدید معرفی شده است. این خودروی کراس اوور چینی قرار است به رقابت با محصولاتی مانند کیا سورنتو و هیوندای سانتافه بپردازد و این در حالی است که به خاطر استفاده از شاسی بدنهٔ جدا در این خودرو و همچنین توانایی های آفرود بالای آن، هاوال H9 توانایی رقابت با فورد اورست را هم دارد.

ولی باید گفت که در مورد هاوال H9 نگرانی وجود ندارد چون این خودروساز بزرگترین برند تولید کننده خودروهای کراس اوور در چین است و و سالانه بیش از یک میلیون دستگاه خودرو را به فروش می رساند. ضمن اینکه مراکز تحقیق و توسعهٔ هاوال را هم در سرتاسر جهان افرادی که سابقا در کمپانی هایی نظیر فورد و تویوتا کار می کردند اداره می کنند.

در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر قرار دارد که می تواند ۲۴۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. قیمت اعلامی برای این خودرو در بازار بین ۷۰۰ تا ۷۴۰ میلیون تومان است که بازهم بعید میدانیم متقاضی خاصی جذب این خودرو فول سایز چینی شود.

هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "هاوال H8 و هاوال H9 وارد بازار ایران شدند + قیمت"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
منصور
مهمان

یا خدا ماشین چینی با قیمت دلار به اینجا رسیده اگ واردات آزاد بشه خدا میدونه اروپایی وکره ای چند بشه
بریم آشغال خودمونو سوار شیم دگ به گَردِ اینا نمیرسیم

saman
مهمان

هاوالH9. . .
ماشین خوش هیکل و پرقدرت چینی. . .
ولی افسوس با این قیمت عجیب وغریبش از چشم آدم میوفته به نظر منم راو۴ و کولیوس و ایکس تریل و سورنتو و. . .گزینه های بهترین با قیمتای مناسب تر نسبت به هاوال و برندای قابل اعتماد تر و باکیفیت تر

Mohsen z
مهمان

تو رنگ قیمت H8 بنظرمن فولکس تیگوان خیلی بهتره،حتی از سانتافه هم سرتره و یه خودروی اروپایی هستش

Mohammad
مهمان

تا وقتی راوفو ،ایکس تریل،کولئوس،اوتلندر،سانتافه،سورنتو و.. با این قیمت ها هست خریدش اصلا توجیحی نداره