هیوندای کونا به زودی وارد ایران می‌شود

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:39
هیوندای کونا به زودی وارد ایران می‌شود

حسن اکبری مدیر بازاریابی شرکت کرمان موتور، روز گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد که هیوندای کونا به عنوان تازه‌ترین شاسی بلند این خودروساز کره‌ای تابستان امسال برای معرفی به بازار کشور می‌آید. هیوندای کونا قرار است تا آخر سال ۹۷ به دست متقاضیان برسد.

به گفته مدیران ” کرمان موتور “، ” هیوندای کونا ” قرار است در تیرماه امسال به طور رسمی از طرف این شرکت رونمایی شود. ولی هنوز اطلاعات فنی مخصوص بازار ایران این شاسی بلند، معلوم نیست. کونا در بازار جهانی با موتورهای ۱ لیتری توربو ۱۱۸ اسب بخار، ۱٫۶ لیتری توربو ۱۷۵ اسب بخار و ۲ لیتری تنفس طبیعی ۱۴۷ اسب بخار به طور رسمی ارائه می‌شود. کونا قرار است در ماه‌های آینده عرضه عمده را در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس داشته باشد. به گفته مدیران این شرکت، ” هیوندای کونا ” در بازار خاورمیانه کشورهای حاشیه خلیج فارس به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و گیر بکس ۶ سرعته اتوماتیک مجهز است که توانایی انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را دارد. نسخه دو دیفرانسیل این اتومبیل هم به پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۷۵ اسب بخار با گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر مجهز خواهد بود که توان آن به دست یک گیر بکس ۷ دنده دو کلاچه به چهار چرخ خودرو می‌رسد.

مدیر بازاریابی ” کرمان موتور ” در این نشست اعلام کرد که روش تولید ” النترا ” به طور CKD در دست انجام است و بعد از آن با شروع سال ۲۰۱۹، تولید ” هیوندای توسان ” با داخلی سازی ۴۰ درصد در خط تولید ” کرمان موتور ” شروع می‌شود. همینطور اشاره کرد که در قرار و مشارکت ” کرمان موتور ” با ” هیوندای “، تمام مسائل مربوط به لغو برجام و تحریم‌های احتمالی در نظر گرفته شده است و جای نگرانی نیست. ” هیوندای کونا ” را می‌توان یک اتومبیل شاسی بلند شهری معرفی کرد که اندکی از هیوندای i20 بزرگ‌تر و قدبلندتر است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "هیوندای کونا به زودی وارد ایران می‌شود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
دامون
مهمان

دامون هستم من این خودرو رو در اختیار دارم البته نسخه ایرونمن ۱.۶ و ۱۷۷ اسب بخار واقعا ماشین هیچان انگیزی هست و فوق العاده با تمام امکانات و اپشنها از این نسخه هم ففط ۴۰۰ عدد تولید شده

یک ایرانی
مهمان

ماشین خیلی خوشگلیه ولی مشخصات فنیش اصن بهش نمیاد حتی با همون موتور دو لیتری!!!حالا که دارن ۱لیترشو میارن ایران!ببین از این جیگر چی در اوردن

منصور
مهمان

ماشین جالبیه اگ با موتور ۱/۶لیتری توربو بیاد جالبترهم میشه و اگ بتونه با بنزین با کیفیت ایران درست کار کنه. خخخ
کره همون کشوری که با ایران انقلاب صنعتیش شروع شد الان اونا کجا وما کجا!!!!!؟؟؟

سعید
مهمان

اینا همشون خوبن فقط قیمتشون بالاست و قدرت خرید گمه.

مهدی
مهمان

الگوی طراحی چراغای جلوش یخورده آدمو یاد سیتروئنC3میندازه