وزارت دفاع آماده همکاری با خودروسازان است

دوشنبه 6 اسفند 97 ساعت 14:41
وزارت دفاع آماده همکاری با خودروسازان است

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای همکاری با خودروسازان در زمینه ساخت سامانه‌های انتقال قدرت آماده‌ایم.

امیر دریادار امیر رستگاری در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه رانش واترجت ملی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهارداشت: امروز ما سامانه‌های انتقال قدرت و جعبه دنده‌های اتوماتیک و دنده‌ای را به طور بومی می‌سازیم و می‌توانیم در این زمینه با خودروسازان همکاری کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز سیستم‌های هشت دنده و هشت تبدیلی را برای صنایع مود نیاز خود ساخته‌ایم و می‌توانیم سیستم‌های دنده‌ای خودروها را به طور دنده‌ای و اتوماتیک طراحی، تولید و بومی کنیم؛ این طراحی و تولید حداقل ۳۰ درصد زیر نرخ جهانی خواهد بود.

رییس سازمان دریایی وزارت دفاع در خصوص سامانه پیشران واترجت رونمایی شده، گفت: این پیشرانه یک هزار و ۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و می‌تواند در شناورهای متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

دریادار رستگاری با ذکر اینکه خط تولید سامانه پیشران واتر جت ملی راه اندازی شده است، توضیح داد: در آینده‌ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و ۵۰۰ اسب بخار را شروع خواهیم کرد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "وزارت دفاع آماده همکاری با خودروسازان است"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مرتضی
مهمان

من که فکر نمی کنم خودرو سازان داخلی به پیشنهاد وزارت دفاع جواب مثبت بدن ؛ چون اگه عکسش عمل کنن نمی تونن هر چند وقت به بهانه قطعات وارداتی و دلار قیمت خودرو را افزایش بدهند