وزارت صنعت برای ساماندهی بازار خودرو تصمیم جدی بگیرد

سه شنبه 24 اردیبهشت 98 ساعت 12:25
وزارت صنعت برای ساماندهی بازار خودرو تصمیم جدی بگیرد

رییس فراکسیون امید مجلس گفت: نابسامانی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پرداخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد در غیر این صورت ما مجبوریم در مجلس اقدام کنیم.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات صنعت خودروسازی و اقدامات فراکسیون امید مجلس در این زمینه، گفت: فراکسیون امید با دعوت از وزرا، مسائل کشور را بررسی می‌کند.

وی در خصوص ضرورت ساماندهی بازار، افزود: رسیدگی به این موضوع بدیهی است چون که این شرایط به هیچ وجه قابل قبول نیست. بی‌ثباتی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پرداخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد در غیر این صورت ما مجبوریم در مجلس اقدام کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص تأمین نقدینگی مورد نیاز خودروسازان، اظهار کرد: نقدینگی بحث کلی صنایع است و یکی از اولویت‌های ما فعال شدن صنعت است تا بخشی از مشکلات اشتغال حل شود پس طبیعی است نقدینگی مورد نظر صنعت از جمله خودروسازی حل شود.

رییس فراکسیون امید مجلس یادآوری کرد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش خود را برای تأمین نقدینگی صنایع به کار گیرد در صورتی که به کمک مجلس نیاز باشد ما هم کمک می‌کنیم.

خانه ملت

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar