وصول ۷ هزار شکایت از خودروسازان در سال ۹۷

شنبه 21 اردیبهشت 98 ساعت 13:59
وصول 7 هزار شکایت از خودروسازان در سال 97

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به وصول ۷ هزار شکایت از خودروسازان در سال ۹۷ گفت: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته‌ای برای ساماندهی بازار ندارد و بنا به شکایات افراد به موضوع ورود می‌کند.

جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص گرانی‌های افسار گسیخته در بازار خودرو و مسکن، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، ماموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد ولی اگر مردم به خاطر گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به طور مصداقی ورود می‌کنیم.

معاون وزیر دادگستری با ذکر اینکه سازمان تعزیرات طی سال پیش و جاری به شکایات مردم و توقعات آنها رسیدگی کرده است، افزود: درباره مشکلات موجود در بازار خودرو هم ما براساس اظهارات و شکایات مردم ورود کرده و به موضوع رسیدگی می‌کنیم، شکایت‌های مربوط به گروه‌های خودروسازی و شرکت‌های واردکننده خودرو در سال اخیر نسبت به سال ۹۶ حدود ۷ برابر افزایش پیدا کرد مثلاً اگر در سال ۹۶، ۸۰۰ شکایت در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شد این شمار در سال ۹۷ به ۷ هزار شکایت افزایش پیدا کرد که این موضوع بیانگر عزم سازمان در برخود با تخلفات و رسیدگی به شکایات افراد ذی حق و خریدار خودرو است.

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی، مأموریتی برای ساماندهی بازار مسکن ندارد ولی اگر مردم به خاطر گران فروشی املاک یا بالا بودن کرایه‌ها به این سازمان شکایت کنند ما به طور مصداقی ورود می‌کنیم.

انصاری با ذکر اینکه سازمان تعزیرات حکومتی بنا به شکایات مردم به موضوع ورود کرده و رسیدگی می‌کند، اظهار کرد: بعضی از موضوعات حوزه خودرو و مسکن مانند تبیین قیمت‌ها و... به مداخله دیگر وزارتخانه‌ها نیاز دارد که این مسائل در کمیسیون‌ها و دستگاهای گوناگون در حال بررسی است.

وی با ذگر اینکه اگر در حوزه خودرو و مسکن به خاطر گران فروشی، عدم انجام تعهد فروش و ... شکایتی به سازمان تعزیرات برسد، این سازمان با متخلفان برخورد شدیدی می‌کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با ذکر اینکه گستردگی فعالیت سازمان تحت امرش در حال افزایش است، یادآوری کرد: سازمان تعزیرات رسالت سازمان یافته‌ای برای ساماندهی بازار ندارد و بنا به شکایات افراد ورود می‌کند.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar