وقتی سوزوکی گرند ویتارا ۱۴ میلیون گران می‌شود!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
وقتی سوزوکی گرند ویتارا 14 میلیون گران می‌شود!

هنگامی که وزیر صنعت و معدن از احتمال بالا رفتن ۹.۶ درصدی خودروهای پرفروش زیر ۴۵ میلیون تومان شرکت‌های خودروساز داخلی خبر داده بود، شرکت خودروسازی ایران خودرو در روزهای گذشته پر کار بوده و در محصولات گران قیمت خود اقدام به افزایش نرخ نموده و در تازه‌ترین اطلاعیه صادر شده از طرف این گروه، سوزوکی ویتارا هم شامل این رویه گردیده و قیمت تازه آن اعلام شد.

شرکت خودروسازی ایران خودرو در تازه‌ترین اطلاعیه خود از قیمت سوزوکی ویتارا رونمایی کرد که افزایش قیمت ۱۴ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.در این اطلاعیه قیمت سوزوکی ویتارا دنده‌ای کلاس ۱۰ ۱۵۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان اعلام شده است. همینطور ویتارا کلاس ۱۰ اتوماتیک که پیش از این ۱۴۷ میلیون و ۱۷۶ هزار تومان به فروش می‌رسید، از امروز با قیمت ۱۶۱ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان به متقاضیان فروخته خواهد شد.

نکته قابل توجه در این میان، اعمال قیمت‌های مذکور برای آن دسته از متقاضیانی است که ماه‌ها پیش با قیمت‌های بسیار کمتر اقدام به ثبت نام برای خرید این اتومبیل نموده‌اند و در ماه‌های آتی و در صورتی که این گروه خودروساز اقدام به افزایش دوباره نکند، می‌بایست مابه‌التفاوت خیلی زیادی را به حساب ایران‌خودرو واریز نمایند!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "وقتی سوزوکی گرند ویتارا ۱۴ میلیون گران می‌شود!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهدی
مهمان

ای کاش الان این قیمت ها رو میدادن