پراید ۱۳۵ ملیون تومانی در سوریه!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
پراید 135 ملیون تومانی در سوریه!

در نمایشگاه بین ‌المللی دمشق که با حضور بیش از ۴۰ کشور در پایتخت سوریه در حال برگزاری است چند شرکت ایرانی ازجمله گروه خودروسازی سایپا هم حاضر هستند.

گروه خودروسازی سایپا که با پراید ۵۰ میلیونی مردم ایران را غافلگیر کرده بود، در بازار سوریه با عرضه مدل‌های پراید و تیبا با قیمت‌های بیش از ۱۳۵ میلیون تومان؛ با تخفیف؛ غافلگیرکننده‌تر ظاهر شده است.

قیمت هر دستگاه از این محصول در نمایشگاه ۴ میلیون و ۴۴۰ هزار لیر سوریه قیمت خورده که با نرخ ارز دولتی(۸۲ ریال در برابر هر لیر) نزدیک به ۳۶ میلیون تومان می شود ولی با نرخ آزاد لیر ۱۱۵ تا ۱۳۵ میلیون تومان محاسبه می شود.

در بازار سوریه یک خودروی صفر کیلومتر کمپانی ایتالیایی فیات مدل نزدیک به مدل سینا ۱۴ هزار دلار قیمت دارد که فقط نزدیک به چهار هزار دلار از قیمت تیبا در این نمایشگاه کمتر است.

منبع: تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "پراید ۱۳۵ ملیون تومانی در سوریه!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
کوروش وطنخواه
مهمان

این همه ماشین آمریکایی ژاپنی و آلمانی و بهترین ماشینهای دنیا توشه عراقی باید احمق و گوسفند و چیز خول باشه بیاد این آشغالها را بخره

رحمان
مهمان

ما به ریال زندگی میکنیم و تو ایرانیم عرضه تولید خودرو برای ملت خودتون رو ندارین چرا چرت و پرت تحویل ما میدین اگه حمایت دولت از اشغال ساز داخلی نبود و گمرکی نمیکشیدن روش ولله من یکی شده گدایی میکردم خودرو خارجی میخریدم کافر صد شرف داره به دزد

مجید
مهمان

اگه تعرفه ها مث کشورهای دیگه بود هیچ انسانی در ایران خودروی داخلی نمیخرید