پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی استان تهران جریمه می‌شوند

دوشنبه 21 آبان 97 ساعت 10:41
پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی استان تهران جریمه می‌شوند

استاندار تهران از اجرای طرح جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای این استان در آینده خبر داد و گفت: این طرح به صورت آزمایشی به مدت ۲ ماه در اسلامشهر اجرا می‌شود.

محمد حسین مقیمی بعد از ظهر یکشنبه و در حاشیه نشست شورای ترافیک استان تهران در طول سخنانی در مورد مصوبات این نشست در جمع شماری از خبرنگاران گفت: دستور کار نشست امروز اجرای طرح معاینه فنی خودروها و ثبت پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق دوربین‌های شهری در شهرستان اسلامشهر بود، که در طول مصوبه این نشست طرح ثبت جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در طول ۲ ماه به طور آزمایشی و ارشادی در اسلا مشهر اجرایی می‌شود.

وی گفت: در این مدت با همکاری شهرداری اسلامشهر جرائم ارشادی به اطلاع صاحبان خودرو می‌رسد.

رییس شورای ترافیک استان تهران ادامه داد: پلیس راهور از طریق پیامک به صاحبان خودروهای فاقد معاینه فنی اجرای سراسری و قطعی طرح بعد از دو ماه را اطلاع رسانی کند.

وی افزود: مصوب شد، بعد از انجام مطالعات اولیه اجرای طرح معاینه فنی خودروها در همه شهرهای استان تهران نهایی شود، که با آماده سازی زیرساخت‌ها در شهرهای استان و بعد از اخذ مجوز از وزارت کشور و مصوبه شورای ترافیک استان، پلاک خودروهای فاقد معاینه فنی در همه شهرهای استان تهران ثبت و جریمه می‌شوند.

مقیمی گفت: راه اندازی ایستگاه مترو واوان در اسلا مشهر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس این گزارش و به گفته حسین طلا، شهردار اسلامشهر، این شهر آمادگی زیرساختی برای تعبیه دوربین‌های شهری ثبت پلاک‌های فاقد معاینه فنی را دارد و این آمادگی در طول دو ماه اجرای طرح برای تنفس قطعی می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar