پول اضافی دریافتی از خریداران مدل‌های پیش فروش سایپا عودت داده خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
پول اضافی دریافتی از خریداران مدل‌های پیش فروش سایپا عودت داده خواهد شد

رضا انصاری در خصوص نتیجه ارسال نامه اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت در مورد افزایش قیمت اتومبیل‌های پیش‌فروش گروه سایپا گفت: پیرو پیگیری کمیسیون صنایع مجلس، محسن قاسم جهرودی مدیرعامل این شرکت در جلسه‌ای اعلام کرد که اضافه پرداخت متقاضیان به گروه خودروسازی سایپا به آنها بازگردانده می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا طول بخشنامه‌ای در تاریخ ۹۷.۲.۴ برای خریداران اتومبیل‌های پیش فروش خود دعوت نامه صادر می‌کند تا خریداران مابه‌التفاوت مبلغ خرید اتومبیل خود را تا تاریخ ۹۷.۲.۱۵ پرداخت و بعد اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

ولی این شرکت چند روز بعد از ابلاغ بخشنامه در تاریخ ۹۷.۲.۸ بخشنامه‌ای دیگری صادر می‌کند و براین پایه، دعوت‌نامه‌ها بر پایه بخشنامه قبلی در تاریخ ۹۷.۲.۴ را باطل کرده و در بخشنامه تازه با افزایش قیمت خودرو به نمایندگی‌ها اعلام می‌شود که مابه‌التفاوت قیمت اتومبیل‌های پیش فروش بر پایه بخشنامه ۹۷.۲.۸ تا تاریخ ۹۷.۲.۱۵ از متقاضیان دریافت شود.

در بخشنامه تازه به صورت متوسط قیمت اتومبیل‌های پیش‌فروش نسبت به بخشنامه ۹۷.۲.۴ نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته بود.

عضو کمیسیون صنعت مجلس پیش از این در این مورد گفته بود، این بخشنامه شامل ۱۰ هزار خریدار اتومبیل پیش‌فروش از گروه سایپا می‌شد که محاسبات ما نشان می‌داد که این گروه طول ۴ روز در بخشنامه دوم رقمی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در مجموع بر روی قیمت اتومبیل‌های پیش فروش اضافه کرده بود.

پیرو این موضوع اعضا کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارسال می‌کنند که در آن خواستار رسیدگی به تضییع حقوق شهروندان می‌شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پول اضافی دریافتی از خریداران مدل‌های پیش فروش سایپا عودت داده خواهد شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهزاد
مهمان

الان من ۱۹ میلیون ۱ماه پیش بابت حواله پادرا پلاس اضافه ریختم گفتن افزایش قیمت خورده حالا که کنسل شده چجوری به حقم باید برسم ممنون میشم کمک کنید