پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما روانه بازار خواهد شد

بروزرسانی در: یکشنبه 15 دی 98 ساعت 20:48
پژو 207 با سقف پانوراما روانه بازار خواهد شد

مدیر عامل گروه ایران خودرو با اشاره به تولید خودروهای ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف شیشه‌ای از فروش این خودروها تا پایان سال جاری خبر داد.

هاشم یکه زارع در حاشیه نمایشگاه خودروی تهران یادآوری کرد پیش فروش این دو خودرو با سقف شیشه‌ای تا پایان سال انجام شده و زمان تحویل هم سال ۹۸ خواهد بود.

وی در خصوص قیمت این محصولات گفت: این خودروها امسال پیش فروش می‌شوند و زمان اعلام نهایی قیمت هم زمان با دعوتنامه و زمان تحویل معلوم خواهد شد.

وی با اشاره به داخلی سازی پژو ۳۰۱ در ایران گفت: پس از ترک پژو از ایران با تهمیداتی که داشتیم به سمتی رفتیم که داخلی سازی پژو ۳۰۱ را انجام دهیم و لذا این کار انجام شده و محصولات داخلی سازی شده سال آینده راهی بازار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو همچنین در جواب به سوالی در زمینه زمان جدید فروش خودرو از طرف این گروه گفت: تا دو هفته آتی پیش فروش جدید محصولات این گروه شروع می‌شود.

وی در خصوص شکایات خریداران خودرو از عدم تحویل به موقع آنها هم گفت: مشکلات کمبود قطعه موجب کاهش تولید خودرو شد و زمان تحویل را هم افزایش داده است ولی متقاضیان مطمئن باشند تمامی خودروهای پیش فروش شده با کمی تأخیر تحویل می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar