اخبار محصولات ایران خودرو مهر ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:26
اخبار محصولات ایران خودرو مهر 97

جدیدترین طرح فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد.

فروش اینترنتی ایران خودرو شامل ۵۳ هزار دستگاه خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه ۱۳۹۷/۷/۳ به صورت اینترنتی آغاز و در طول شش روز اجرا می شود و امروز قرار است روز پنجم این طرح آغاز شود.

امروز یکشنبه ۸ مهر ۹۷ اشخاص با کد ملی رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ میتوانند در پیش فروش اینترنتی ایران خودرو شرکت کنند.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو: خودروهای قابل عرضه در این طرح عبارتند از : پژو ۲۰۶ تیپ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵، پژو۴۰۵ GLX  ،سمند LX ، سورن ELX ، رانا ،دنا و وانت آریسان.

مصطفی خان کرمی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه محصولات ایران خودرو، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به ۶ گروه مجزا تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

خان کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد ۱ روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۲ و ۳ روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۴ و ۵ روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست  اعداد ۶ و ۷ روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو و ماشینهای پیش فروشی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو اظهار داشت: :  ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی با تاکید بر این که افرادی که در ۱۸ ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا گرفته شده و امکان ثبت نام آنها نیز وجود نخواهد داشت.

خان کرمی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی و بررسی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه،اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

همینطور در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از ۵ دقیقه از ثبت نام نهایی قابل مشاهده است.

- جزئیات بیشتر بزودی در همین صفحه در وب سایت زوم فور کار منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی : پیش فروش خودرو ، پیش فروش ایران خودرو ، پیش فروش اینترنتی ایران خودرو ، شرایط پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

بروزرسانی مهر ۹۸ 

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

کلمات کلیدی : فروش اینترنتی ایران خودرو ، پیش فروش ایران خودرو ، فروش ایران خودرو ، سایت ثبت نام ایران خودرو ، فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

31 دیدگاه ها برای "اخبار محصولات ایران خودرو مهر ۹۷"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مصطفی
مهمان

سلام
من مهندس آی تی هستم
و چند روز پشت سر هم از ساعت ۱۰ صبح تا یک بعداظهر با سه اینترنت پر سرعت همزمان تلاش کردم تا حتی شده یک وانت تحویل آبان ۹۸ ثبت نام کنم
ولی متاسفانه حتی تا صفحه پرداخت هم نتوستم برم
حالا خواهشی که دارم از کسانی که واقعا تونستن ثبت نام کنن بیان اینجا بگن ببینیم چند نفرن
اینجور که معلومه اصلا هیچ امکانی نبوده که بشه ثبت نام کرد و کلا همگی سرکار بودیم

جواد
مهمان

بیا دایی یک وانت ثبت نام کردم بهت بدم

علی
مهمان

فقط هرکی خواست وانت آریسان ثبت نام کنه مراحلش کمی از ثبت نام سواری راحته البته سواری کلاً ثبت نام نداره فکر کنم هر کی رفته ثبت نام نتونسته ثبت نشده
باپول خوده مردم ماشین میدن اونم به زور چنتا مکافات
قبلا ماشین ریخته بود تو کارخونه. نمایندگی…. با هزار جور شرایط میدادن که تا فقط ماشین بخری

عماد
مهمان

سلام… بابا نخرید.نخرید.نخرید.تا وقتی که یک پارچه نشیم همینجوری بنداز بندازه.اینجاس ک میگه از ماست ک بر ماست.

hasan
مهمان

آقا این پیش فروش به نظر واقعی میومدم
خیلی از دوستان تونستن ماشینهای ایران خودرو رو ثبت نام کنن
ولی یه مشکلی که هست معلوم نیست با چه قیمتی دست مشتری میرسه !
شاید دنا رو با قیمت ۱۱۰ میلیون بدن دست مشتری !

حسین
مهمان

سلام دوست عزیز میشه بگین چطوری ثبت نام کردن پس ما چرا نمیتونیم اگه میشه راهنمایی کنید

شادی
مهمان

هیچکس نتونسته چون قرار نیست به ماماشینی برسه

vahid
مهمان

اصلا نمیشه ثبت نام کرد…هر کی بتونه شاهکار کرده بگه به ما چطوری منم یاد بگیرم

محمد
مهمان

خدا بیامرزه کسی رو که ایران خودرو رو به وجود آورد
چند وقته همه مردم سر کارن و راضی
خدا رو شکر……

مجید
مهمان

سلام من تا حالا ثبت نام نکردم ولی سیستم میگه شما قبلا خرید کردید

سعید
مهمان

سلام من دوسال و نیم پیش ماشین خریدم میتونم خرید کنم

مانی
مهمان

خودرو دنا که پیش فروش کردن اتوماته یا دنده دستسه؟

میثاق
مهمان

دلت خوشه هاااا موقع تحویل (سال سگ) از شرکت سایپا چنتا نیسان آبی و پراید وانت قرض میکنن میدن ب اونایی ک ثبت نام کردن میگن همینو داریم میخای بخا نمیخای تا سال (پ د ر س گ) صبر کن پولتو بگیری

حمید
مهمان

سلام.
از هیچ کس گلایه نکنید.
نخرید همین.
مدیران یک مملکت آینه تمام قد مردم همون مملکت هستن.

حمید
مهمان

سلام